Madonna-lävistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marjut"

Vieras
Mun on alkanut tehdä mieli madonna-lävistystä, mutta...
Miellättekö sen teinilävistykseksi? Ja en ole aivan varma, rikkooko se klassisen kauneuden? En tiedä osaanko selittää, mutta minusta ajatuksena pieni kristalli ylähuulessa olisi kaunis, en vain tiedä onko se sopiva aikuiselle? En pidä sellaisesta metallisesta kuulasta, se on mielestäni teinimäistä.

Kertokaa oma rehellinen mielipiteenne!

En mä ainakaan sitä teinilävistykseksi miellä, riippuu just paljo siitä millasen korun siihen laittaa.

Hampaiden ja ikenien kans saa olla kyllä varovainen ettei vaurioita. Kannattaa valita Bioflex -koru ja niissä on just sieviä koruja pienellä kivellä, just sellasia hillittyjä.

Itselläni tuo on ollut 16 vuotta..viime keväänä olen siitä ottanut korun pois, kun yksikertaisesti vaan tuntuu että ei enää ole mun juttuni.
Ikävä reikä siihen jäi, joka tulee kyllä pienentymään mutta näkyyhän se lopun ikää.

Ei se sen teinimpi ole kuin muutkaan lävistykset ja minusta pitäisi enemmän ajatella mitä itse haluaa, kuin että mitä mahtaa muut ajatella.

mulla oli ja tykkäsin niin! mutta harmi kun se repiytyi aina kun mulla myös smiley... joten pidin smileyn ja otin madonnan pois. mut sit on tuolla ylhäällä sivussa, alhaalla keskellä ja alhaalla sivussa korut, niistä en luovu. Niin ja nenässäkin on pieni timantti.. samoin mulla on tuossa rintojen välissä koru, ja muutama microdermalkin löytyy.. mu mun korut on pieniä timantteja, kaikki samaa väriä, joten ne ns käy yhteen :)

No joo, otin teininä nenälävistyksen, josta jäi ruma jälki. Nyt yli kolmekymppisenä olen ehdottomasti kasvolävistyksiä vastaan, joten en todellakaan suosittele. Pidän vastuuttomana sitä kultasepän liikkeen myyjää, joka alaikäisen nenän meni ilman aikuisen lupaa pilaamaan.

[QUOTE="minä";24872033]No joo, otin teininä nenälävistyksen, josta jäi ruma jälki. Nyt yli kolmekymppisenä olen ehdottomasti kasvolävistyksiä vastaan, joten en todellakaan suosittele. Pidän vastuuttomana sitä kultasepän liikkeen myyjää, joka alaikäisen nenän meni ilman aikuisen lupaa pilaamaan.[/QUOTE]

no ensinnäkin, nenälävistyskin pitää tehdä neulalla, ei ampumalla. Samoin jopa korvakorut. :)

[QUOTE="minä";24872074]Niinpä, kerro se tälle myyjälle, joka nenäni pilasi.[/QUOTE]

nykyisin eivät taida enää nenään tehdäkään.. luulis?
minullakin on arpi juuri väärin otetusta nenäkorusta, tosin nyt aikuisena otin siihen päälle uuden korun, lävistäjällä :)

toivottavasti joskus koruliikkeet lopettas korvistenkin ampumisen ja ihmiset menis lävistäjälle sen sijaan.

kokeilin photoshopilla, miltä kuvani näyttäisivät, jos niissä olisi huulessa kristalli. aika namsku olisi! :))
kertokaa lisää, mieltymyksiä, kokemuksia. erityisesti se reikä jälkeenpäin, jos ottaa korun pois mietityttää..

Miten mulle tulee vaan mieleen laulu 'tässä naamassa arpikin kaunistus olisi.....' :D

Kesän ajan jouduin olla ilman korua siivoushomman vuoksi, sellainen samanlainen 'kuoppa' siinä näkyi kuin korvanlehdessäkin kun siinä ei ole korua.
Huuli on vain (ainakin mulla) sillain ongelmallinen, että kun se limakalvo kasvaa siellä toisella puolella (oletettavasti siis muillakin :D) niin reikä menee umpeen todella nopeasti.
Päivittäin tuikkasin korun siitä läpi sen jälkeen kun 3 vrk kuluttua huomasin että *keles, se pitää puhkaista uudelleen.

kun puhutaan huulen turpoamisesta, niin kuinka suuresta on kyse?

onko häiritsevän näköistä? mietin vain, että itse töis asiakaspalvelussa, joten jos huuli ihan turpees, niin ei kauheen hyvä.

[QUOTE="marjut";24872848]kun puhutaan huulen turpoamisesta, niin kuinka suuresta on kyse?

onko häiritsevän näköistä? mietin vain, että itse töis asiakaspalvelussa, joten jos huuli ihan turpees, niin ei kauheen hyvä.[/QUOTE]
ei se oo turvonnu pitkään, mulla oli muutaman tunnin :)

Mulla on medusa-lävistys, ylähuuli turpos aika paljon ja oli turvoksissa kolme päivää. satunnaisersti senkin jälkeen on saattanut olla aamulla vähän turvoksissa mut laskeutuu päivän myötä.

Mun on alkanut tehdä mieli madonna-lävistystä, mutta...
Miellättekö sen teinilävistykseksi? Ja en ole aivan varma, rikkooko se klassisen kauneuden? En tiedä osaanko selittää, mutta minusta ajatuksena pieni kristalli ylähuulessa olisi kaunis, en vain tiedä onko se sopiva aikuiselle? En pidä sellaisesta metallisesta kuulasta, se on mielestäni teinimäistä.

Kertokaa oma rehellinen mielipiteenne!

Minusta madonna-lävistys on tosi kivannäköinen iästä riippumatta. Se on kantajastaan kiinni, tunteeko itsensä sen kanssa liian vanhaksi. Itse tein kyseisen lävistyksen 31-vuotiaana ja pidin sitä noin vuoden verran. Nyt jälkeenpäin kaduttaa, että annoin reiän umpeutua. Korun pois ottaminen oli varmaan sitten kai yritys aikuistua, joka tosin ei onnistunut . Arpikin siitä tietysti jää muistoksi. Mietinnän alla on, että laittaisinko lävistyksen uudelleen. Hoitoalalla ne ovat kyllä hankalia, kun useissa yksiköissä niitä ei hyvällä katsota, puhumattakaan opiskelujen aikana työharjoittelussa.

Uusimmat

Yhteistyössä