Genitaalialueelle lävistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hely"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hely"

Vieras
Ystävättereni on ottanut lävistyksen alapäähänsä. Semmoisen jota kutsutaan Cristina pearcing-nimellä.
Aloin itsekin ajattelemaan, että se saattaisi olla mukava pieni koru. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta missä muussakaan on? Aika on ensi viikon tiistaiksi, ja sitten minulla on se, Triangle pearcing. Jos vaikka olisi pieni mukava tunne, kun kevyesti koru koskettaa clittaa. Sitten minulla on neljässä paikkaa. Navassa, nännissä ja nenänpielessä on jo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Triangle_piercing

Onkohan monellakin palstalaisella genitaalialueella lävistyksiä?

[QUOTE="ninni";25943998]Täytyy sanoa, että vaikka lävistyksistä tykkäänkin, niin genitaalialueen lävistyksiä en ihan ymmärrä. Eikö se häiritse seksistä nauttimista?[/QUOTE]

Eikö se idea noissa ole juurikin siinä, että se LISÄÄ seksuaalista nautintoa. Näin olen ainakin kuullut.

[QUOTE="Heh";25944094]Just joo, horoja ootte molemmat.[/QUOTE]
Miten niin horoja? Kyllä minäkin pimpin häppäriin pienen renkaan voisin ottaa. Mieluummin kuin antaisin kenenkään reijittää kieltäni. Ja ihan varmaan tällä foorumilla on joitakin joilla on koru pimpin alueella.

Jos sulla on toimiva glitoris joka tuottaa nautintoa, niin kannattaako ottaa pienintäkään riskiä et menetät sen terveyden ja pshimmassa tapauksessa nautinnonkin

Uusimmat

Yhteistyössä