V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Mun mies olis ilman muuta ajokunnossa noin lähellä laskettua aikaa, eikös se nyt ole selväkin? =)
peesi
Rv 36 on teen mielestä "noin lähellä laskettua aikaa"? No eihän se vauva edes olis vielä täysiaikainen jos päättäis ruveta syntymään.
Laskettuun aikaan melkein kuukausi.
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:Jää kotiin, ei siellä ole kiva katsoa toisten kännäämistä. Kotoa pääset helposti taksilla sairaalaan, jos lähtö tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:montaa muutakin peesaillen mun on kauhean vaikea nähdä tässä sitä ongelmaa, oma mies on selvinpäin jos tilanne sellaista kerran vaatii. Miten tuo ei oikeasti ole ihan itsestään selvää?Mikä ihme edes on sellainen sukuperinne joka vaatii alkoholin ottamista ja jota ei voi jättää väliin lähenevän synnytyksen vuoksi? Luulisi kaikkien ymmärtävän, myös miehesi..
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Mä ite antaisin muiden juoda, myös sen miehen. Mä olin viimeisilläni raskaana kun mies lähti kaverinsa kanssa ryyppäämään, tulikin vielä vasta aamuyöllä kotiin. Mutta ei se mua haitannut.
Meillä ainakin mies saa tai pääsee niin harvoin viihteelle, että ne harvat kerrat on kyllä ansainnu.
En sano että kaikki pystyvät, mutta kyllähän ne monet pystyy ajamaan vaikka synnytys käynnistyy. Ja onhan taxi keksitty.
On kuitenkin hyvin pieni mahdollisuus että JUURI tuolloin käynnistyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie en vaatisi miestä, enkä varsinkaan hänen sukuaan olemaan selvistäpäin ja päivystämään... mutta ihan omaksi ilokseni ja seurakseni saattaisin "vaatia" kutsua myös jollekin omalle likkakaverilleni, joka vois sit mun kanssa olla ja turista naisten juttuja - ja sit samalla olla se ajokuntoinen "päivystäjä".
Alkuperäinen kirjoittaja :O:Mä en lähtis lainkaan minnekään hevonkuuseen viimeisilläni katsomaan kun muut ryyppää. Voisin kuvitella että yksin kotonakin olisi kivampaa.