Minä saikulla, raskaana kotona, mies mökillä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Huomaa, että on vähän pinna kireällä ja vituttaa. Minä en muuta tee kuin istun kotona ja mies on nauttimassa kesälomastaan. Minusta ihan reilua, koska ei molempien tarvitse luopua kesälomailusta toisen saikun vuoksi ja vauvan syntymän lähellä mies on kotona, eikä lomaile ( = mökkeile) lainkaan. Ei ole missään kännimökillä, vaan ihan vain nauttimassa luonnosta, puuhastelusta, suvustaan jne.

No, minä täällä kökötän ja odottelen päivän ainoaa aikuiskontaktia, miehen soittoa. Toissapäivänä soitti, ehti puhua 10 min ja akku loppui. Eilen ei soittanut lainkaan. Tänään soitti ja ehti taas puhua 10 min, akku loppumassa, väsytti ja huudettiin jo ruokapöytään. No, ihan ymmärrettävää että pitkän puuhapäivän jälkeen on väsy ja totta kai se ruoka on isolle porukalle pöydässä tiettyyn aikaan ja se sauna on heti ruuan jälkeen, eikä oikein ole hyvää väliä soittaa... MUTTA KYLLÄ VITUTTAA NIIN PALJON! :/

Mulla kaatuu seinät päälle, enkä pääse kotoa pois, mulla ei ole täällä mitään seuraa, kaveritkin ovat kaikki reissussa, mökillä tms. ja olisi niin kiva jutella edes hetki miehen kanssa. Silläkin on mua ikävä ja vaikka nauttii lomapätkästään, haluaisi myös olla täällä. Se kuitenkin tarvitsee tuon irtioton, ei sitä muuten kestä kaupunkioloissa. No, mutta ei ole mitään irtioton mahdollisuutta ja ainoa päivän "irtiotto" olisi tuo puhelu. Nyt oon täällä ihan tippa linssissä ja mieliala maassa, vaikkei toinen tahallaan mitään tehnyt, enkä viitsisi lähteä liikaa palauttelemaan, ettei sille tule tuplasti huono omatunto mökkeilystä. Ihan perseestä tämmöinen.

vaihtaisin osat kanssasi mielelläni. Pääsen joka päivä lenkille, mutta en tule raskaaksi sitten millään, edes hoidot eivät tunnut auttavan.
Mutta tsemppiä tilanteeseen! Kurjaa. Toivottavasti löydät vaikka jotain kivaa lukemista ajankuluksi.

Aika perseestä vaikuttais sun miehes olevan, kyllä varmasti löytyisi aikaa soittaa sinulle kun löytyy aikaa soitella muillekin päivän aikana vai miksi se kahtena iltana peräkkäin muka yht'äkkiä loppuisi, taitaa kusta silmään sinua.

Ap ei ole mökillä, koska saikku johtuu sen sorttisesta vaivasta, etten pystyisi matkustamaan sinne asti, saati liikkumaan mökkimaastossa. Muuten olisin kyllä lähtenyt mukaan, oikein mielelläni.

Ja joo, olen onnellinen raskaudesta, mutta just nyt tuntuu pahalta, kun on yksin kotona, mielialat heittelevät ja se ainoa päivän valo ei paljon tähän rakoon paista. Luin tänään jo kaksi kirjaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja jeppe:
Aika perseestä vaikuttais sun miehes olevan, kyllä varmasti löytyisi aikaa soittaa sinulle kun löytyy aikaa soitella muillekin päivän aikana vai miksi se kahtena iltana peräkkäin muka yht'äkkiä loppuisi, taitaa kusta silmään sinua.

Hyvä mies sillä on ja kännyssä on superpaska akku, josta olen ennenkin kertonut mielipiteeni. Ymmärrän kyllä, että se koittaa nyt "mökkeillä varastoon" ja ihan oikeasti on siellä liikkeessä koko päivän, risusavotassa, kalassa sun muuta, eli ei vedä kaljaa ja heittele tikkaa. On varmasti poikki, kun illalla soittaa ja aamulla on niin kiire kalaan, ettei siinä tule soitettua ja... Että ei sille toisaalta raaski pahasti konahtaa, mutta sanoin tänään kyllä että ois kiva jos ehtis vähän pidempään jutella. Kyllä se sieltä pian kotiin tulee, mutta just tänään ei enää jaksa.

mun mies ei ikinä lähtis mökille jos olisin itse niin huonossa kunnossa että en pääsis sinne lähtemään. hän jäisi kotiin hotivaamaan mua. näin meidän parisuhde/kumppanuus ainakin toimii ja etenkin kun olen raskaana!

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Pyydä ap miestä aikaisemmin kotiin. Kerro että kaipaisit seuraa. Jaksamisia.

Kyllä se mua saa katsella koko loppukesän, onpahan mulla vaan joku tällainen paska-altaan pohja menossa ja tunteet pinnassa. Tämän raskauden aikana en ole edes paljon vollottanut, mutta nyt on pato auki. Hölmöähän tämä ja mies on maailman ihanin.

Alkuperäinen kirjoittaja höö:
mun mies ei ikinä lähtis mökille jos olisin itse niin huonossa kunnossa että en pääsis sinne lähtemään. hän jäisi kotiin hotivaamaan mua. näin meidän parisuhde/kumppanuus ainakin toimii ja etenkin kun olen raskaana!

Se ressukka on hoivannut mua viimeiset 4 kk, pyörittänyt kotia, ruokahuoltoa, vaatehuoltoa, viihdyttänyt, hieronut ja hellinyt, jutellut ja pitänyt kuin kukkaa kämmenellä ja silti painanut ihan hirmuista työpäivää. Siksi tuntuukin niin tyhmältä, että kun se pitkän arpomisen jälkeen päätti lähteä rakastamalleen mökille edes hetkeksi, niin tämä patapää täällä vollottaa ja istuu puhelinta vahtimassa. Itsekin sitä sinne mökille työnsin, kun tiedän miten paljon se merkkaa ja miten paljon virkeämpi se on sieltä tullessaan.

Joo, ei tää nyt niin iso asia ole, enkä tosiaankaan mitään sääliä kaipaillut, kunhan tulin tänne purkamaan kun ei ole ketään kenelle pulputtaa. Ootte ihania. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Pyydä ap miestä aikaisemmin kotiin. Kerro että kaipaisit seuraa. Jaksamisia.

Kyllä se mua saa katsella koko loppukesän, onpahan mulla vaan joku tällainen paska-altaan pohja menossa ja tunteet pinnassa. Tämän raskauden aikana en ole edes paljon vollottanut, mutta nyt on pato auki. Hölmöähän tämä ja mies on maailman ihanin.

Sillä ehdotin, kun itse en koskaan ole pyytänyt vaan ajatellut että kyllä minä pärjään ja kuitenkin olisi varmaan lähentänyt meitä enemmän jos olisin pyytänyt. Voimia sulle ja anna itkun vaan tulla.
Oisko sulla ketään joka vois vaikka käydä vuokraamassa sulle jonkun ihanan elokuvan?

Alkuperäinen kirjoittaja höö:

Se ressukka on hoivannut mua viimeiset 4 kk, pyörittänyt kotia, ruokahuoltoa, vaatehuoltoa, viihdyttänyt, hieronut ja hellinyt, jutellut ja pitänyt kuin kukkaa kämmenellä ja silti painanut ihan hirmuista työpäivää. Siksi tuntuukin niin tyhmältä, että kun se pitkän arpomisen jälkeen päätti lähteä rakastamalleen mökille edes hetkeksi, niin tämä patapää täällä vollottaa ja istuu puhelinta vahtimassa. Itsekin sitä sinne mökille työnsin, kun tiedän miten paljon se merkkaa ja miten paljon virkeämpi se on sieltä tullessaan.

Joo, ei tää nyt niin iso asia ole, enkä tosiaankaan mitään sääliä kaipaillut, kunhan tulin tänne purkamaan kun ei ole ketään kenelle pulputtaa. Ootte ihania. :)

ei se silti lähtis, en lähteny minäkään kun se makas 6kk sohvalla liikuntakiellossa, ja sen jälkeen vielä toiset 6kk todella liikuntarajoitteinen. hassua miten joku haluaa sairaan kumppaninsa luota pois, en vaan tajua.

Ei ole tarkoitus masentaa mutta kannattaa vaan alkaa totutella yksinoloon; aikuiskontaktit on usein vähissä vauva-aikanakin. Ala nyt aktiivisesti etsimään itsellesi ystäviä esim täältä palstalta tms niin on jotain kenen kanssa jutella kun olet vauvan kanssa kotona ja mies töissä!

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Ei ole tarkoitus masentaa mutta kannattaa vaan alkaa totutella yksinoloon; aikuiskontaktit on usein vähissä vauva-aikanakin. Ala nyt aktiivisesti etsimään itsellesi ystäviä esim täältä palstalta tms niin on jotain kenen kanssa jutella kun olet vauvan kanssa kotona ja mies töissä!

Kyllä se siitä sitten kun pääsen normaalisti liikkumaan pois kotoa ja pystyn kävelemään kavereille, leikkipuistoon sun muualle ihmisten ilmoille. Tänään vaan kaatuu taas seinät päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä maksaisin siitä, että saisin olla kotona YKSIN JA RAUHASSA! Meinaan se rauha teiltä on loppumassa nyt vähintään 10 vuodeksi...

Joo no saikun takia olen maannut kotona ihan tarpeeksi yksin ja rauhassa, enkä edes odota esikoista.

Ihan päivityksenä vaan, että tänään sain armeliaasti tekstarin tuossa vartti sitten. Pisti taas vituttamaan, en varmana vastaa enkä soita eikä kiinnosta perkele.

Söin loput eilisestä riisisuklaasta.

Jahah, tänään siitä ei kuulunut mitään, vaikka oli alunperin sanonut, että tulee joko la tai su kotiin. Äsken piti soittaa sille, kun tuli muuta asiaa ja sanoi tulevansa huomenna illalla. Tulkoot, perkele, täällä on jäinen vastaanotto.

Jahah, tänään siitä ei kuulunut mitään, vaikka oli alunperin sanonut, että tulee joko la tai su kotiin. Äsken piti soittaa sille, kun tuli muuta asiaa ja sanoi tulevansa huomenna illalla. Tulkoot, perkele, täällä on jäinen vastaanotto.

Miks nyt yhtäkkiä niin jäinen, kun eilen vielä (ihan fiksusti) tajusit tilannetta?? Jos mies on luvannut tulla la tai su, su on ihan ok päivä tulemiseen? Jos ja kun mies on tosiaan passannut sua ja pitänyt kuin kukkaa kämmenellä jo pitkään, se voi mun mielestä olla vielä sunnuntaihin. Koeta kestää, joohan. Raivostuminen kun se tulee, ei paranna kokonaistilannetta :)

Yhteistyössä