moikkaileeko teijän yhenyön jutut teitä kun tulee vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Mä en yleensä harrasta yhenyön juttuja mut kesällä oli sellanen (tosin sex ei oikeen pelittäny kunnolla) mut anyway,niin nyt tää tyyppi moikkailee kun tulee vastaan ja joskus saattaa ruveta juttelee....Onko se normaalia noin yhenyön jutuille? Tyyppi on kyl söpis ja mukava mut tiedän ettei siitä ole suhteisiin(ite sanonu) ja en mä siitä mitään suhdetta haluakaan mut tuli vaan mieleen et moikkaileeko saatikka jääkö yhenyön tyypit juttelee yleensä...ja tekooköhän se kaikille yhenyön tapauksilleen noin,saa meinaa varmaa aika monelle sit morjestella:D

[QUOTE="xxx";25136120]no ei meistä kyl mitään kavereita tule ja toisaalta se on kyl niin söpis et jos olis kaverina niin sit kun iskis jonku naisen jostain baarista niin tulisin varmaan mustikseks,ihan hullua joo tiedän.[/QUOTE]

Ei se oo ollenka hullua :) No mut parempi kai toi et moikkailee, ku et juoksis piiloon :D

mä en etes varmaan muistais, miltä se tyyppi näyttäis :D Mitä noita muisteleen, kerran kivaa ja sillä sipuli.

enhän mä mitään muistele ,sehän se aina moikkaa kun vastaan tulee ja aina se on ekana avannu suunsa,en minä.Ja kadulla jääny ite jutteleen mulle et mitäs kuuluu ja sit ruvennu juttelee muutakin. Ja mä nyt en koskaan niin päissäni ole ollut ettenkö seuraavana päivänä muistais mitään.
Ja kuten todettu en mä siihen mitään suhdetta ole haluamassa vaikka söpis ja mukava onkin.

Yhteistyössä