Sori nyt tulee tyly arviointi yleisurheilusta kun kiukuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja anteeksi body sheimsuksesta. Hmhm haluisin et vittu me kaikki menestyttäisiii ja sillon vittu tuetaan toisiamme ja völillö torutaan ja kyseenalaistetaan ja kasvatetaan niitä ballseja. Mut hei törmäsin tälläseeen instas naisel oli kyltti et miks se on grow some balls bevouse balss are very sensitive but vagina takes the bounding and are hard?

Nojoo turha kiukuttelu tervosta ja pami läpät anteeksi. Itelkin sillonkun ku tuntu et odotettiin eniten ni paine päässä kävi ylisuureksi ja se oma rentous hävis ja se jännittäminen. Ollaanko me suomalaiset jännittäjä kansaa? Et pitäiskö kaikki lähettää vuodeks jamaikalle rentoutus ja ilo kouluun siellä nuotion äärellä kääryle kädes ja iloisia laului ja rentoutumista 😉 ku mitä niitä jamaikalaisia kattoo ni ne nauraa vaan ennen kisaa mut sitku pyydetään telineisiin ni tulee äärimmäinen keskittyminen ja pam voitto. Mut joo eihän se toisten sättiminen paranna kenenkään itsetuntoa ja voi aiheuttaa häpeän tuntoja sille kohteelle jota sätitään ku tietää jo itekkin et nyt meni näin. Sättijän pitäisi tuntea häpeää ja kyl mä huomaan et niin tunnen. Tyhmää nyt on ollut omassakin sydämessä häpeällinen olo tuosta ja negatiivinen sydän ollut tänään.

Toisenlainen tsemppi voi tuoda jotain muuta.

Noh nyt voi taas kattoo rennoin mielin kisois jotenkin sitä vaan toivoi moukarinaisille mitalia ku se on ollut niin lähellä jo. Toivottovasti kummatkin heittää viellä seuraavissa olymppialaisissa onhan se hieno et pääsee loppukilpailuun ja nythän olis vaadittu mitskuun se melkein suomen ennätys kova oli kisa. Ja ehkä naisten moukariin tulee lisää suomalaisia vaik just joku kolmas sinne olymppialaisiin ja sekin pääsis finaaliin ois aika kova.

Ainiin unohdin et saga vanninen viellä kisaa sekö sen mitalin tuo että katkeamattomuus jatkuu. Onko jännitys ikuista ja aina nousee uusi toivo 😊. Noh toivottovasti tulee hyvä kisa sillekkin ja katotaan mihin riittää. Onhan niit hyviä suorituksia kattoo. Esim kun ilona mononen voitti sen joukkoe em kisojen oman kisansa ni kyl må huuto karjuin sille ja ilosta siis .

Tai sit muistaako joku jelena isinbajevan sehän aina puheli ääneen ennen suoritustaan et auttoiko se siinä et pystyi paremmin keskittymään suoritukseensa siis jotkuthan puhuu ääneen ennen suoritustaan. Siis itelkin huomannut et joskus kun vaik ku oon yksin ja puhun ääneen ni se pään ongelma hiljenee ja keskittyminen paranee sius joskus näin. Tai et pitää kovaan ääneen itelleen tsemppi puheen.

Noh huomenna jatketaan kisoi. Yleisurheilu on kyl jees. Ainiin mäkin kuuluin pikkupoikana yleisurheilu jengiin ja mun sisko nyt painotti enemmän ja saikin paljon mitalei sit viimeseks sekin suuntautui seiväshyppyyn.

Ainiin mä muistan viellä sen ku siis ihan skidinä oli satasen kisa ja mul oli lippis päässä ku juoksin sitä ni lippis alko menee siin kisas silmille ni jouduin korjailla sitä kesken ni se vei multa kullan ja sain vaan pronssia et on sitä itekkin varman kullan kämmännyt hölmöyden takii 😭😆.

Yhteistyössä