Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sitruunat syön niinkun appelsiinit :p

:o :x

Ei jummara kans :x

ne on kivan raikkaita, pitää vaan nyppiä tarkkaan ne valkoset pois, ovat niitten takia happamia :attn:

Ei ne mitään raikkaita oo, ihan helvetin happamia :kieh: :D Mein poikien koululla on yksi työntekijä, jota muksut kutsuu sitruunaksi ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )

Höh :o

onneksi on sentään toinen kone... mutta se ei ole mun |O

Mutta tuollaisessa tapauksessa sitä voi surutta lainata... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )

Höh :o

onneksi on sentään toinen kone... mutta se ei ole mun |O

Mutta tuollaisessa tapauksessa sitä voi surutta lainata... :D

voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O

No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomenna ;) eikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O

No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomenna ;) eikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??

Joo, tai enemmän. Poikaa vaivaa ne palovammat joten se kitisee... ja repi rakkulankin auki |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O

No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomenna ;) eikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??

Joo, tai enemmän. Poikaa vaivaa ne palovammat joten se kitisee... ja repi rakkulankin auki |O

Pikaista paranemista pojalle :hug:

Mä meen nukkuun. Kauniita unia, kunhan pääset nukkumaan sinäkin :heart: :hug: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O

No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomenna ;) eikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??

Joo, tai enemmän. Poikaa vaivaa ne palovammat joten se kitisee... ja repi rakkulankin auki |O

Pikaista paranemista pojalle :hug:

Mä meen nukkuun. Kauniita unia, kunhan pääset nukkumaan sinäkin :heart: :hug: :wave:


hyvää yötä :wave:
 

Yhteistyössä