Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Moi!
Ja terveisiä iltavuorosta!
Selviskös se nikin vaihdos, että kuka mitä häh??
Jaa mää vai?
mää tiedän
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Moi!
Ja terveisiä iltavuorosta!
Selviskös se nikin vaihdos, että kuka mitä häh??
Jaa mää vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Moi!
Ja terveisiä iltavuorosta!
Selviskös se nikin vaihdos, että kuka mitä häh??
Jaa mää vai?
mää tiedän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Moi!
Ja terveisiä iltavuorosta!
Selviskös se nikin vaihdos, että kuka mitä häh??
Jaa mää vai?
mää tiedän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kerkiä edes leipiä tekeen kun täällä on jo mussutettu 2 sivua lisää, eikä välistä jääneitä edes voi jonkun vian vuoksi lukea prkl :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mä tahdon teetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mä tahdon teetä![]()
hyvä kun huomautit , taidan keitellä vettä,jos vaikka vähän helpottais tätä tautia ... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mä tahdon teetä![]()
hyvä kun huomautit , taidan keitellä vettä,jos vaikka vähän helpottais tätä tautia ... =)
Ai sää oot kippii...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
kävin sitä teetä laittamassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
:wave: kävin vaan välillä tiskaamassa loput koneeseen mahtumattomat tiskit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
kävin sitä teetä laittamassa![]()
Onks sulla hunajaa kans?? Se tekee tautiselle hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
:wave: kävin vaan välillä tiskaamassa loput koneeseen mahtumattomat tiskit![]()
nyt mulle tuli laiska olo :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
kävin sitä teetä laittamassa![]()
Onks sulla hunajaa kans?? Se tekee tautiselle hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
kävin sitä teetä laittamassa![]()
Onks sulla hunajaa kans?? Se tekee tautiselle hyvää![]()
:x mä en tykkää hunajasta teessä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mihin kaikki katosi taas :'(
kävin sitä teetä laittamassa![]()
Onks sulla hunajaa kans?? Se tekee tautiselle hyvää![]()
:x mä en tykkää hunajasta teessä
Laita sitte loraus jotain vahvempaa, se on vielä parempaa...![]()