Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tässä yrittäessäni epätoivoisesti hieroa selkääni huonolla menestyksellä, huomasin että mun hiukset on kasvaneet niin pitkiksi että ne on persuksissa asti B)

Pitäisi mennä leikkauttamaan noita latvoja vähitellen :snotty: Mä näytän kohta luolaihmiseltä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mihin kaikki katosi taas :'(

:wave: kävin vaan välillä tiskaamassa loput koneeseen mahtumattomat tiskit :D

nyt mulle tuli laiska olo :ashamed:

Njääh mitä suotta :D mun on vaan aina pakko siivota kaikki ennen nukkumaanmenoa :ashamed: maniansa kullakin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mihin kaikki katosi taas :'(

kävin sitä teetä laittamassa :p

Onks sulla hunajaa kans?? Se tekee tautiselle hyvää :D

on sitäkin , nyt en laittanu kumminkaan . sitruunat on muuten loppu :/ .
en mä yleesä teetäkään juo, paitsi näin sairaana. sitruunat syön niinkun appelsiinit :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mihin kaikki katosi taas :'(

kävin sitä teetä laittamassa :p

Onks sulla hunajaa kans?? Se tekee tautiselle hyvää :D

:x mä en tykkää hunajasta teessä

Laita sitte loraus jotain vahvempaa, se on vielä parempaa... ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mihin kaikki katosi taas :'(

kävin sitä teetä laittamassa :p

Onks sulla hunajaa kans?? Se tekee tautiselle hyvää :D

:x mä en tykkää hunajasta teessä

Laita sitte loraus jotain vahvempaa, se on vielä parempaa... ;)

en mä taida, kyllä tämä menee ihan hyvin näinkin.
 

Yhteistyössä