Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ei jummara kans :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
ne on kivan raikkaita, pitää vaan nyppiä tarkkaan ne valkoset pois, ovat niitten takia happamia :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Höh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Höh![]()
onneksi on sentään toinen kone... mutta se ei ole mun |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Höh![]()
onneksi on sentään toinen kone... mutta se ei ole mun |O
Mutta tuollaisessa tapauksessa sitä voi surutta lainata...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomennaeikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
Joo, tai enemmän. Poikaa vaivaa ne palovammat joten se kitisee... ja repi rakkulankin auki |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
Joo, tai enemmän. Poikaa vaivaa ne palovammat joten se kitisee... ja repi rakkulankin auki |O
Pikaista paranemista pojalle :hug:
Mä meen nukkuun. Kauniita unia, kunhan pääset nukkumaan sinäkin :heart: :hug: :wave: