Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ei jummara kans :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ei jummara kans :x
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ei jummara kans :x
ne on kivan raikkaita, pitää vaan nyppiä tarkkaan ne valkoset pois, ovat niitten takia happamia :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Höh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Höh![]()
onneksi on sentään toinen kone... mutta se ei ole mun |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mut ajetaan tästä pois... pitää kohta vaihtaa konetta että mies pääsee nukkumaan ( |O :headwall: )
Höh![]()
onneksi on sentään toinen kone... mutta se ei ole mun |O
Mutta tuollaisessa tapauksessa sitä voi surutta lainata...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomennaeikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomennaeikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??
Joo, tai enemmän. Poikaa vaivaa ne palovammat joten se kitisee... ja repi rakkulankin auki |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voi, mutta tällä koneella on kaikki mun omat tiedostot joita mä en voi käyttää tuolla toisella |O
No voi sentään :/
Mun pitäisi varmaan könytä nukkumaan. Isäntä lupasi tulla kotiin
JO huomennaeikä sitten tuu ainakaan mentyä ajoissa nukkumaan...
Joudutko valvomaaan vielä 45 min??
Joo, tai enemmän. Poikaa vaivaa ne palovammat joten se kitisee... ja repi rakkulankin auki |O
Pikaista paranemista pojalle :hug:
Mä meen nukkuun. Kauniita unia, kunhan pääset nukkumaan sinäkin :heart: :hug: :wave: