Moikka, ihana kesä

Peyote
Hyvää kuuluu, tänään oli tanssinäytös ja nyt on ihan diivaolo, haluan palvelua! Mies on ostanut mun lemppari suklaita, pihvii, viinii... Meil on pihassa uys aurinkovarjo, närästyskin alkaa parantua ja kaikin puolin mukava meininki.

Ihana kun sai pestä meikit pois ja käydä suihkussa ja istuskella pyyhe päällä tossa lämpimällä kivetyksellä.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Hyvää kuuluu, tänään oli tanssinäytös ja nyt on ihan diivaolo, haluan palvelua! Mies on ostanut mun lemppari suklaita, pihvii, viinii... Meil on pihassa uys aurinkovarjo, närästyskin alkaa parantua ja kaikin puolin mukava meininki.

Ihana kun sai pestä meikit pois ja käydä suihkussa ja istuskella pyyhe päällä tossa lämpimällä kivetyksellä.
Totta. Mä kanssa kohta heitän palttoot nurkkaan ja rojahdan sohvan nurkkaan nautiskelemaan...
 
Heippa - ja mukavaa lauantaita ja kesän korkkaamista sinullekin :)!

Kiitos, tässähän tämä päivä on mennyt ihan nautiskellessa ja pienten ihmisten riemua ihastellessa, kun saavat viipottaa vähissä vaatteissa. Omppupuut kukkii valtoimenaan ja hämmästyksekseni myöskin meidän mansikkamaalta löytyi runsaasti jo nyt kukkia :).

Ja pääskyset kurvailevat taivaalla :heart:
Nautiskellaan!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kesällä on kaunista, oli sitten oikeastaan missäpäin suomea tahansa =)
Luonto on todellakin puhjennut kukkaan ja ihanan lämmintä.
Mun tekis hirveesti mieli laittaa kaikkee parvekkeelle mutta meillä on muutto ens kuun puolessa välissä niin laitan sit uuteen, jaksa enää tähän nykyseen..
Käytettiin iltalenkillä koira uimassa mut ite ei vielä miehen kans uskallettu :rolleyes:
 
Kesällä on kaunista, oli sitten oikeastaan missäpäin suomea tahansa =)
Luonto on todellakin puhjennut kukkaan ja ihanan lämmintä.
Mun tekis hirveesti mieli laittaa kaikkee parvekkeelle mutta meillä on muutto ens kuun puolessa välissä niin laitan sit uuteen, jaksa enää tähän nykyseen..
Käytettiin iltalenkillä koira uimassa mut ite ei vielä miehen kans uskallettu :rolleyes:
Ihanaa, uusi koti :) Mulla on kans kova palo jo muuttaa uuteen paikkaan. Ollaan toista kesää tässä ja vaikka paikka on kiva asua niin haluan lähemmäs vettä, eli tuohon joenrantaan haluaisin kovasti. Ei tästäkään nyt pitkä matka siihen ole. Vajaa kilometri mutta se on silti liian kaukana. Olen tottunut näkemään vettä heti kun katson ikkunasta ulos...
 

Yhteistyössä