K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luuletko muka, ettei S ole muokannut itseään ja B:kin valkaisee hampaitaan ainakin?
S on näytellyt Stranger thingsissä nuoresta asti ja on nyt vasta 22. Ei se ole voinut juuri muutella itseään, on pitänyt näyttää luonnolliselta, kun roolihahmonsakin on nuori. Hampaidenvalkaisu on ihan tavallinen juttu taviksillakin, sama kuin hiustenvärjäys.
 
vierailija
Jos D on siis ruotsin tulossa just ennen ruissia niin miksi ei sitten tulisi tännekin? varsinkin kun nyt näyttää että viihtyvät toistensa seurassa. Saadaanko vielä S tänne. Ois iso juttu siinä mielessä, että suomi mainittaisiin :D

Oon tosi koko ajan sanonut että musta tuntuu että S ja D tänne tulee ruissiin, mutta se nähdään kohta tapahtuuko
 
vierailija
Jos D on siis ruotsin tulossa just ennen ruissia niin miksi ei sitten tulisi tännekin? varsinkin kun nyt näyttää että viihtyvät toistensa seurassa. Saadaanko vielä S tänne. Ois iso juttu siinä mielessä, että suomi mainittaisiin

Oon tosi koko ajan sanonut että musta tuntuu että S ja D tänne tulee ruissiin, mutta se nähdään kohta tapahtuuko
Luulen kans, että tulevat. Sen verran aktiivisesti ovat joksut, S ja D toisiaan nähneet viime aikoina. Eiköhän ne jatka samaan malliin.
 
vierailija
Ei ois kyl ehtiny siellä kauaa olla, että olis voinut mennä suoraan Pariisiinkin. Etenkin kun reissussa oli mukana myös se veli. Tai itse asiassa ei tainnut olla veljellä stooreja ennen kuin vasta Pariisista, vai oliko jo Kroatiasta?
No eihän D ollut kauan myöskään. B taas on koko ajan voinut olla Kroatiassa eikä S ollut sloveniassa
 

Yhteistyössä