moi

  • Viestiketjun aloittaja Tiina-77-
  • Ensimmäinen viesti
Tiina-77-
:) moi! =)
Kiva,kun vastasitte!!Joo,mun tyttö on ½-vuotias&painoa ylimääräistä ainakin 10kg.Imetän vielä.Tarkotus ois kohtapuoliin aloittaa spinning,jota harrastin ahkerasti ennen raskautta.
 
Tintti1010
joo, miekii oon laihutellu tässä poitsun syntymän jälkeen, mutta aina on tulokset jääny laihoiksi....parhaimillaan putos 14 kg, mutta ne tuli korkojen kans takas... :$ :x :/
Mutta nyt oon päättäny muuttaa pysyvästi syömistottumuksiani, että sais nää kilot lopullisesti pois!!!! :)
Hyvää kesää!!!! :D
 
aleksin ja aaron mam
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2004 klo 14:49 Tiina-77- kirjoitti:
miten nopeasti äidit ootte päässeet entisiin mittoihin synnytyksen jälkeen? =)
synnytin pojan 10.7.03 ja painoin 82kg,synntyksen jälkeen siis,
nyt painan 73kg ja pitäis tuonne 69kg saada vielä tiputettuu ;)
 
No moi vaan! =)
Ekassa raskaudessa laihduin raskauden aikana kuusi kiloa, joten silloin ei tarvinnut juuri laihdutella. Tokan raskauden jälkeen jäi ehkä pari kiloa... Nyt kolmannesta synnytyksestä on kaksi kk, ja vielä tässä olisi muutama kilo jäljellä. :/
 
Synnytyksestä puoli vuotta ja painan nyt saman verran kuin ennen raskautta. Harmi vaan, että lihoin JO ennen raskautta, joten tiputettavaa olisi 5-10kg. Talvella kävin bodypumpissa ja aloittelin taas ratsastuksenkin. Ja sitten lenkkeilen kahden ison koiran ja vaunujen kanssa (hermo lepää... :whistle: ). Imetys minut on kuitenkin laihduttanut synnytyksen jälkeen -21kg. Joskus jos oon vielä raskaana, niin varmaan en syö niin paljon ja epäterveellisesti kuin tän ekan aikana.. ;)
 

Yhteistyössä