G:Raskauskilojen lähteminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lullero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekassa raskaudessa kiloja tuli 14 ja lähtöpainossa olin kun vauva oli 3 kk. Vanhat farkut mahtuivat ehkä kuukautta myöhemmin. Paljon reipasvauhtisia vaunulenkkejä ja jonkin verran jumppaa, hiihtoa yms. Toisen kanssa tuli 12 kg. Paino lähti laskemaan nopeasti, mutta jämähti sitten niin, että lähtöpainossa olin vasta kun vauva oli 5 kk ja olin aloittanut rankemman liikunnan useita kertoja viikossa. Vanhat farkut olivat mahtuneet jo jonkin aikaa. Vatsanahka ei varmaan ikinä entiselleen palaakaan.

Ekassa raskaudessa otin sormukset pois kun lähdin synnyttämään, kotiintullessa eivät enää mahtuneetkaan, mutta parissa viikossa taas alkoivat mennä. Tokan kanssa sormukset ovat mahtuneet koko ajan.

Minä painan tällä hetkellä saman verran kuin ennen synnytystä tai olen painanut jo kauan mutta vatsa ei kyllä ole palutunut täysin.Näyttää tuo pikku hiljaa palutuvan. Olen harrastanut ainoastaan kävelyä ja joitakin kertoja jumpannut kotona.Olen syönyt tavallista terveellistä ruokaa.

Sormus meni sormeen vasta noin 2 kuukauden päästä synnytyksestä.Sunnuntaina tulee kolme kuukautta synnytyksestä.

Kiloja tuli 31 kg..johtuen alituisesta nälästä ja varmaan myös tupakanpolton lopettamisesta heti plussauksesta. Kiloja lähti 10 heti viikko synnytyksen jälkeen. nyt synnytyksestä on 8 kk ja painoa on lähtenyt jo 22 kiloo ilman sen suurempaa ruokavalion muutosta. Toki nyt ei tartte enää syödä 4 h välein, jottei tuu huono olo. Imetän kylläkin edelleen enkä sen suurempaa liikuntaakaan oo tehnyt...vaunulenkkeilyä muutaman kerran viikossa. Sormukset mahtui aika pian synnytyksen jälkeen takas sormeen ja kyllä tässä jo melkein mahdutaan entisiin vaatteisiin (ei ole vielä niin rentoja kuin oli ennen raskautta, vaikka päälle meneekin), mutta paidat on tissien kohdalta edelleen tiukkoja. Kyllä ne siitä lähtee -ainakin toivotaan-

juups eli 18kg tuli ja laitokselle jäi varmaan kolme...Lapsi nyt 8kk ja edelleen on jäljellä 7kg. Nyt ollan vielä uudestaan raskaana et kiva kiva. saa nähdä minkäkokoinen olen tämän uuden tulokkaan jälkeen.
Imetys aikana minulla nousi paino miltein 5kg.

kiloja tuli 16, edelleen on +10 ja synnytyksestä 10 kk..

sairaalaan jäi ehkä vajaa kome (va vauvakin painoin vajaa 4 kg, hm...). imetyksen alussa tippui silleen että oli enää +5 mutta sitten ne hiipi takaisin ennen kuin imetys edes loppui...

nyt yritän aloittaa laihdutuskuuria, huoh