Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410686:taitaa joillain olla vähän huono omatunto kun kauhee kiire heti haukkua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410696:ketäs mä ärsytän. ei mulle kukaan harmaa ole viestejä laittanu.
kannattais nyt pysyä asiassa.Ta joku on kertonut sulle luottamuksella asioita itsestään. Etkä olekaan luottamuksen arvoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410726:jaa että tunnet minut. epäilen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410761:on sulla melkosen hyvä ennustuspallo siellä kun tollassiakin näet.
tosiasiassa et tiedä mun tyylistäkään sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410761:on sulla melkosen hyvä ennustuspallo siellä kun tollassiakin näet.
tosiasiassa et tiedä mun tyylistäkään sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410784:käynti optikolla riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja HuutoYössä;25410796:Testaatkos, Päätön, kuinka pitkän ketjun saat aikaiseksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410803:ja paljon muuta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410877:ennenkö revitte enempää perseitänne niin voin kertoa että yhtään viestiä ei ole tallessa. ne on poistettu aina heti lukemisen jälkeen.
Hittoako sitte kyselet, idiootti...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410877:ennenkö revitte enempää perseitänne niin voin kertoa että yhtään viestiä ei ole tallessa. ne on poistettu aina heti lukemisen jälkeen.