modet ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa jollakin olla vähän koulukiusaajan mieli kun saa nautintoa tällaisesta. Hohhoi.. Ärsyttää tuollainen; kysyn, saan vastauksen, väitän vastaan niin kauan että saan tahtoni läpi. Uhma? Sitten nauretaan päälle, "ei mua oikeesti ees kiinnosta, vitun luuseriiiit". Tunnen muutamia laisiasi, kaikki ovat 14-18.

[QUOTE="vieras";25410708]Taitaa jollakin olla vähän koulukiusaajan mieli kun saa nautintoa tällaisesta. Hohhoi.. Ärsyttää tuollainen; kysyn, saan vastauksen, väitän vastaan niin kauan että saan tahtoni läpi. Uhma? Sitten nauretaan päälle, "ei mua oikeesti ees kiinnosta, vitun luuseriiiit". Tunnen muutamia laisiasi, kaikki ovat 14-18.[/QUOTE]

jaa että tunnet minut. epäilen. :D

[QUOTE="vieras";25410746]Muutamia joilla on sama tyyli asioiden läpiajossa.[/QUOTE]

on sulla melkosen hyvä ennustuspallo siellä kun tollassiakin näet.
tosiasiassa et tiedä mun tyylistäkään sen enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410761:

Pitää aika "sokea" olla, jos ei osaa nimimerkin alla säännöllisesti palstailevasta ihmisestä muodostaa kuvaa.

[QUOTE="vieras";25410773]Pitää aika "sokea" olla, jos ei osaa nimimerkin alla säännöllisesti palstailevasta ihmisestä muodostaa kuvaa.[/QUOTE]

käynti optikolla riittää.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410761:

Annat itsestäsi ja tyylistäsi ilmi koko ajan enemmän ja enemmän, tälläkin aloituksella. Eikä se ole miellyttävää

[QUOTE="Niin";25410786]Annat itsestäsi ja tyylistäsi ilmi koko ajan enemmän ja enemmän, tälläkin aloituksella. Eikä se ole miellyttävää[/QUOTE]

ei mitään uutta tuossakaan.

facepalm.jpg

ennenkö revitte enempää perseitänne niin voin kertoa että yhtään viestiä ei ole tallessa. ne on poistettu aina heti lukemisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410877:
ennenkö revitte enempää perseitänne niin voin kertoa että yhtään viestiä ei ole tallessa. ne on poistettu aina heti lukemisen jälkeen.

Eiköhän mammojen perseet ole ainankin kerran jo revenneet, toisilta enemmän ja toisilta vähemmän ja osalta ei ollenkaan. Kyllä tässä varmaan enemmänkin vietiin tikkari suusta...... =)

Yhteistyössä