Borkku pyysi kertomaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
Oman näkemyksensä asiasta teille.
Tässäpä siis:
Tietoa ei vielä ole bannista tullu, mut kirjottelemaan en pääse, joten en pituudestakaan tiedä.

Syy on varmaan se että kopion Päättömän mulle lähettämän Modeilta saamansa bannin syyn palstalle. Ja näin ei kuulema saa tehdä kertoi Modet ja se kuulema lukee myös säännöissä, Ite en tosin kohtaa sieltä löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Oman näkemyksensä asiasta teille.
Tässäpä siis:
Tietoa ei vielä ole bannista tullu, mut kirjottelemaan en pääse, joten en pituudestakaan tiedä.

Syy on varmaan se että kopion Päättömän mulle lähettämän Modeilta saamansa bannin syyn palstalle. Ja näin ei kuulema saa tehdä kertoi Modet ja se kuulema lukee myös säännöissä, Ite en tosin kohtaa sieltä löytänyt.

Varo vain,kohta napsahtaa banaania ;) :whistle: :saint: :saint: :D

Niin no, senkin syyn olis ehkä voinut laittaa eri tavalla kuin laittamalla koko yv:n palstalle.. :whistle: Vaikka hyväpä se tietty on jälkeenpäin huudella.. :hug:

Melekoista hulinaa kyllä.. :xmas:

mä lupasin borkulle jopa että kerron teille sit sen perimmäisen syyn banniin jahka se sille itelleenkään selviää, joten, enköhän mä viimeistään sitten bannia saa..
jos en saa niin sitten on viisainta perua muidenkin bannit :saint:

No mutta miksi se Borkku bannia siitä sai?Siellähän se viesti koreilee päättömän rohviilis,eiköhän sen sieltäkin jokainen näe,että ei kait se nyt mikään salaisuus ole...ei hyvänen aika... :/ :o

Oikeesti tuo bannaaminen on menny aivan ihme touhuksi viime aikoina :o on näemmä valta noussu tukkaan eräillä, no onhan se sekin et saa jossaki päteä. Mut säälittävää oikeesti.

Yhteistyössä