Ä
äitykkä
Vieras
Minua ja varmasti monia muita kiinnostaa näinä "kurjuuden" päivinä talousasiat. Joka päivä on ketjuja asuntolainoista jne. sekä talousongelmista, penninvenytyksestä jne. Kaikki aiheet ovat kiinnostavia, eikö voisi harkita niille "omaa ketjua" edes siksi aikaa, että kaikki ehtisivät vastata samaan ketjuun? Nyt näitä aloituksia on joka sivulla ja vähän väliä. Tuli vain mieleen 