MODET!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitykkä

Vieras
Minua ja varmasti monia muita kiinnostaa näinä "kurjuuden" päivinä talousasiat. Joka päivä on ketjuja asuntolainoista jne. sekä talousongelmista, penninvenytyksestä jne. Kaikki aiheet ovat kiinnostavia, eikö voisi harkita niille "omaa ketjua" edes siksi aikaa, että kaikki ehtisivät vastata samaan ketjuun? Nyt näitä aloituksia on joka sivulla ja vähän väliä. Tuli vain mieleen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
ja tämä tuonne ylös NOSTOksi niin ei tarvitse kysyä koko ajan samaa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1280341

kauppojen aukiolo tai sitten lapsilisä päivät jonka joku nimimerkki aloitti, ei ole tällä hetkellä tulossa nostoksi.
Näin vastattiin kun asiaa kysyttiin yp:ltä.
Muutoin jos joka asia laitettaisiin nostoksi niin tälle sivulle ei valitettavasti muuta mahtuisikaan.
Kiinnostavan aiheen voi itselleen laittaa kirjainmerkkiiin että sen löytää myöhemminkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
ja tämä tuonne ylös NOSTOksi niin ei tarvitse kysyä koko ajan samaa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1280341

kauppojen aukiolo tai sitten lapsilisä päivät jonka joku nimimerkki aloitti, ei ole tällä hetkellä tulossa nostoksi.
Näin vastattiin kun asiaa kysyttiin yp:ltä.
Muutoin jos joka asia laitettaisiin nostoksi niin tälle sivulle ei valitettavasti muuta mahtuisikaan.
Kiinnostavan aiheen voi itselleen laittaa kirjainmerkkiiin että sen löytää myöhemminkin

Voi toki laittaa kirjanmerkkeihin, mutta kun niitä aloituksia on monia samasta aiheesta, niin tuntuu tylsälle vastata vain yhteen, kun osa vastaa taas toiseen.
 

Similar threads

Yhteistyössä