Jos olisin mode, otsikoisin jokaisen moderaattorit-osion otsikon niin että siinä vilahtelee tiettyjen palstalaisten nikit. Silloinkin kun kyse olisi vain kahvinkeitosta... :kieh: :kieh: :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tämä natsisika ainakin näkee Töllin viimeisimmät viestit profiilin alta,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tämä natsisika ainakin näkee Töllin viimeisimmät viestit profiilin alta,,,
Se oli vitsi... *hampaat kalisee* :|
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mutta miksei ne näy mulla???
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin :Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mutta miksei ne näy mulla???
näen harmaanakin kirjaudu ulos ja kokeile uudestaan
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Töllin Ruusa, ei näy mullakaan, mitään kuvasi alapuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miks poistui se A Shadieeyahin avaus??![]()
![]()
![]()
Tuliko siihen muka jotain asiatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Töllin Ruusa, ei näy mullakaan, mitään kuvasi alapuolella.
Kiitos.
*huojentuu*
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Töllin Ruusa, ei näy mullakaan, mitään kuvasi alapuolella.
Kiitos.
*huojentuu*
Näkyyhän siellä. Tautista porukkaa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Töllin Ruusa, ei näy mullakaan, mitään kuvasi alapuolella.
Kiitos.
*huojentuu*
Mulla näkyy vain oma pöljä pärstä.
Ei mitään sen alla.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oikeasti, Honostooppari, kannattaa ehkä ryhtyä myös ennustajaksi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oikeasti, Honostooppari, kannattaa ehkä ryhtyä myös ennustajaksi. =)
Helppoa kuin heinänteko, sun elämä on mun koneella eikä sun :kieh:
Etsi kunnes löydät sen, et lopettaa voi kuitenkaan, miten rauhaton oot yhä vain jotain sulta puuttunee. Tiedän mikä rauhoittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oikeasti, Honostooppari, kannattaa ehkä ryhtyä myös ennustajaksi. =)
Helppoa kuin heinänteko, sun elämä on mun koneella eikä sun :kieh:
Etsi kunnes löydät sen, et lopettaa voi kuitenkaan, miten rauhaton oot yhä vain jotain sulta puuttunee. Tiedän mikä rauhoittaa...
![]()
Jos kokeilisi vaihtaa konetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Töllin Ruusa, ei näy mullakaan, mitään kuvasi alapuolella.
Kiitos.
*huojentuu*
Mulla näkyy vain oma pöljä pärstä.
Ei mitään sen alla.