Kerron teille tarinaa meidän modeista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Ne kyllä varmaan poistaa tän hetimmiten etten pääse heitä pilkkaamaan, ja banninkin varmaan saan. :D

Mä kirjoitin tuonne ketjuuni, että on helvetin säälittävää nostella sitä ajat sitten aloitettua ketjusta mun miehen exän soitteluista, ja se helvetin säälittäväähän siis pistettiin tähtiä täys, eli sensuroitiin, koska mä haukun kuulemma palstalaisia....

Nämä samat modet sen sijaan antavat tuon ketjun, missä multa tivataan, mun miestäni nimitellään höyläksi jne, sen kuin vain jatkua ja jatkua ja yhä jatkua.

Kysyn vaan, kuka haukkuu ja ketä?

Arvon modet, ymmärrän että olette tärkeässä asemassa, mutta koittakaa nyt piru vieköön puuttua oleellisiin asioihin, jos kiireiltänne kerkiätte.

Älä huoli, et ole miettenesi täysin yksin. :)

..tai siis olen valitettavasti huomannut, että mun ja modejen ajatuksen juoksu ei useinkaan käy yksiin. Toisaalta sallitaan jotain, joka ehdottomasti pitäis olla kiellettyä, mutta toisaalla ollaan niin nipovarovaisia, että poistetaan turhiakin ja suljetaan ...ja niputetaan.

Mutta minkäs teet. Eipä sillä sinänsä ole sen suurempaa vaikutusta mun elämääni, mutta on kyllä vähentänyt täällä palstalla oloa. Mutta ehkä se on ihan positiivistakin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulle ainakin auoit päätäsi tässä pari iltaa sitten eräässä autokeskustelussa, ihan syyttä :wave:

Ai säkö tota kostoksi nosteletkin? :D
En mä aukonut päätä, sanoin vaan että kokeiltua on tullut enkä tykännyt. Harmi että sä et mun mielipiteestäni pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No mulle ainakin auoit päätäsi tässä pari iltaa sitten eräässä autokeskustelussa, ihan syyttä :wave:

En mä aukonut päätä, sanoin vaan että kokeiltua on tullut enkä tykännyt. Harmi että sä et mun mielipiteestäni pitänyt.

En, en nostanut, en kosta. Huomautinpa nyt vain, kun ihan kysyit että kuka ketäkin... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Älä yleistä :xmas: en ole avannut ainoatakaan ketjua tänään tällä osiolla, että minua et voi ainakaan syyttää tai tuomita mistään. :xmas:

Joo, ei... Otan sen verran takaisin päin, että en voi tässä asiassa nyt syyttää kuin yhtä ainoaa henkilöä teistä, enkä viitsi tässä nyt mainita ketä. Tod näk heittäisi mut koko palstalta helvettiin saman tien, enkä sitä toki halua, mä olen pitkiä iltoja yksin täällä kotona. :D

Mutta tökeröä silti, ei voi mitään. Ja nyt kun sä olet siinä, voisit heivata sen ketjun täältä mäkeen, jos viitsit, siis sen ajat sitten mun aloittaman mitä noi harmaat jaksaa mukanaan raahata. =)

En, en nostanut, en kosta. Huomautinpa nyt vain, kun ihan kysyit että kuka ketäkin... ;)

Tää ei liittynyt tähän asiaan nyt mitenkään, ei sillä ettäkö vähäpätöinen olisit, mutta ihan toinen on asia nyt kyseessä.

Älä yleistä :xmas: en ole avannut ainoatakaan ketjua tänään tällä osiolla, että minua et voi ainakaan syyttää tai tuomita mistään. :xmas:

Joo, ei... Otan sen verran takaisin päin, että en voi tässä asiassa nyt syyttää kuin yhtä ainoaa henkilöä teistä, enkä viitsi tässä nyt mainita ketä. Tod näk heittäisi mut koko palstalta helvettiin saman tien, enkä sitä toki halua, mä olen pitkiä iltoja yksin täällä kotona. :D

Mutta tökeröä silti, ei voi mitään. Ja nyt kun sä olet siinä, voisit heivata sen ketjun täältä mäkeen, jos viitsit, siis sen ajat sitten mun aloittaman mitä noi harmaat jaksaa mukanaan raahata. =)

asia on sinulle selvitetty sekä yv:llä että ketjussa. Jos et halua ymmärtää lukemaasi tekstiä joka sinulle on laitettu niin no asialle ei voi mitään.

Viittiks heittää linkillä, kun aivokapasiteettini ei rullaa tänään kunnolla.

Tää ei liittynyt tähän asiaan nyt mitenkään, ei sillä ettäkö vähäpätöinen olisit, mutta ihan toinen on asia nyt kyseessä.

Niin. Mutta siinä kun koet tulleesi huonosti kohdelluksi, niin halusin vain huomauttaa, että olet kenties tehnyt vastaavasti jollekin toiselle. Mutta :hug: koitetaan olla siivosti toisiamme kohtaan kaikki, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Huitentuuteri:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai miten se sananlasku menikään.

toi on muuten ihan typerä sananlasku.
Koskapa tolla periaattella kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa kenestä vain. Ja jos toinen suuttuu ja puolustautuu/antaa oman selityksensä eli totuuden se kuitataan vaan " se koira älähtää..."
Ja mäkin muuten kysyin sulta sitä ikä juttua.. Mutten kyllä mitään ilkeyttäni vaan lähinnä hämmästelin ääneen.. Ettei kannata luulla et mä olin se harmaa joka nostelee, vaikka mun nikki olikin siinä harmaana.

Noh, voin rehellisesti sanoa että juuri tänne sivustolle tulin, aamulla olin parisen tuntia, joten olen pihalla kuin lumiukko :o Oli aika tökerösti kirjoitettu tuo lopputekstisi, omalta kohdaltani voin sanoa että minä vasta opettelen näitä hommia ja hyvin varovainen olen yhä. Ja nuo "oleelliset asiat" ovat varmasti jokaisen ihmisen mielestä vähän erilaiset, eli kuka pitää mitäkin enemmän oleellisena kuka vähemmän. Tässä sinä annat vain melko jyrkän kuvan meistä kaikista noin yleisesti, enkä ymmärrä mikset laita siitä y-viestiä sille kenelle tämä haukku kuuluu? Ei tuo ole fiksua heittää tavallaan jaskat meidän kaikkien naamalle tänne kaikkien nähtäväksi. Pyydän että menet tässä nyt myös itseesi, sillä ei tämmöinenkään avaus kovin fiksu ole, saati oikeudenmukainen.

Lisäys: eikä siis mennyt herne nenään, vaan kerroin miltä tämä minusta näyttää, itse otsikkokin kertoo paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Noh, voin rehellisesti sanoa että juuri tänne sivustolle tulin, aamulla olin parisen tuntia, joten olen pihalla kuin lumiukko :o Oli aika tökerösti kirjoitettu tuo lopputekstisi, omalta kohdaltani voin sanoa että minä vasta opettelen näitä hommia ja hyvin varovainen olen yhä. Ja nuo "oleelliset asiat" ovat varmasti jokaisen ihmisen mielestä vähän erilaiset, eli kuka pitää mitäkin enemmän oleellisena kuka vähemmän. Tässä sinä annat vain melko jyrkän kuvan meistä kaikista noin yleisesti, enkä ymmärrä mikset laita siitä y-viestiä sille kenelle tämä haukku kuuluu? Ei tuo ole fiksua heittää tavallaan jaskat meidän kaikkien naamalle tänne kaikkien nähtäväksi. Pyydän että menet tässä nyt myös itseesi, sillä ei tämmöinenkään avaus kovin fiksu ole, saati oikeudenmukainen.

Lisäys: eikä siis mennyt herne nenään, vaan kerroin miltä tämä minusta näyttää, itse otsikkokin kertoo paljon.

Joo, yyviestit on lähtenyt molemmin puolin. Mutta kerta meillä ei ole ilmeisesti aikomustakaan ymmärtää toisiamme, tein tästä myös julkisen asian. Ja kuten yllä jo kirjoitin, sen otan takaisin että tässä asiassa tämä koskisi teitä kaikkia: joskin, erinäisiä kertoja näitä ylilyöntejä on tullut muiltakin, kun tältä nyt kyseessä olevalta modelta.

ei pidä olla liian herkkis.. samassa ketjussa olin minäkin ja se samainen auto löytyy meiltäkin. Enkä silti hernepuskaa nekkuuni vetänyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
muuta otsikkoa jos otat sanojasi takas?

vaan juu, en ymmärrä kyl modea(ja) nyt mut en kyl suakaan tässä jutussa.

No kiva että kerroit. :xmas:

herää kysymys, miksi osallistut koko keskusteluun? :D

juuripa siksi et saisin edes jonkinlaista ymmärrystä B)

Mä oon kanssa aivan pihalla kun just vasta koneelle pääsin..!!

Yhteistyössä