Modet kuka meistä on tarkkailun alainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mitä... onko joku tarkkailun alainen??
Taas oon jääny asioista paitsioon. :(
On.Etkö oo seurannu noiden moden profiilin alta löytyviä avauksia?Siellä ne omassa osiossaan pohtivat bannatakko vaiko ei.. :whistle:

Ihan tosissanneko te kyttäätte modejen profiilien alla olevia aloituksia? Mitä mä muuten ihmettelen aika paljon on se, että miksi moderaattoriosioon tehtyjen aloitusten pitää näkyä kaikille palstailijoille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mitä... onko joku tarkkailun alainen??
Taas oon jääny asioista paitsioon. :(
On.Etkö oo seurannu noiden moden profiilin alta löytyviä avauksia?Siellä ne omassa osiossaan pohtivat bannatakko vaiko ei.. :whistle:

Ihan tosissanneko te kyttäätte modejen profiilien alla olevia aloituksia? Mitä mä muuten ihmettelen aika paljon on se, että miksi moderaattoriosioon tehtyjen aloitusten pitää näkyä kaikille palstailijoille :whistle:

Mitä ihmettä, onko täällä joku mode-osio??!! :o
Nyt on mun tiimarivihko pahasti täyttämättä.. :laugh:

Mitä ihmettä, onko täällä joku mode-osio??!! :o
Nyt on mun tiimarivihko pahasti täyttämättä.. :laugh:

On, ja sinne tehtyjen aloitusten otsikot kyllä näkyy modejen profiileissa vaikka ko. osiolle ei pääsekään ulkopuoliset eikä otsikoita voi lukea.

Mutta näemmä pelkillä otsikoilla saa jo aivan ihastuttavan kohun aikaan :kieh:

Missä semmonen moderaattori-osio on?? En löytäny. :xmas:
Ei sitä mistään löydäkkään eikä me sinne edes päästä. :hug: ,mutta aina voi seurata profiilin alla olevia otsikoita mitä omalle osiolleen kirjoittelevat meistä muista ja niistä tehdä päätelmät. :xmas:

Missä semmonen moderaattori-osio on?? En löytäny. :xmas:
Ei sitä mistään löydäkkään eikä me sinne edes päästä. :hug: ,mutta aina voi seurata profiilin alla olevia otsikoita mitä omalle osiolleen kirjoittelevat meistä muista ja niistä tehdä päätelmät. :xmas:

Täytyy ruveta tarkkailemaan natsisikoja tarkemmalla silmällä. B)

Yhteistyössä