Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä on leikki menossa rosvot vastaan poliisit.Alkuperäinen kirjoittaja Yap:muakin kiinnostaa mitäs täällä taas on tapahtunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:No jokos sekin vietiin, luolassa käväsin ja päivänvalossa on taas tapahtunut![]()
On.Etkö oo seurannu noiden moden profiilin alta löytyviä avauksia?Siellä ne omassa osiossaan pohtivat bannatakko vaiko ei..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä... onko joku tarkkailun alainen??
Taas oon jääny asioista paitsioon.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:On.Etkö oo seurannu noiden moden profiilin alta löytyviä avauksia?Siellä ne omassa osiossaan pohtivat bannatakko vaiko ei..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä... onko joku tarkkailun alainen??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:On.Etkö oo seurannu noiden moden profiilin alta löytyviä avauksia?Siellä ne omassa osiossaan pohtivat bannatakko vaiko ei..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä... onko joku tarkkailun alainen??
![]()
Ihan tosissanneko te kyttäätte modejen profiilien alla olevia aloituksia? Mitä mä muuten ihmettelen aika paljon on se, että miksi moderaattoriosioon tehtyjen aloitusten pitää näkyä kaikille palstailijoille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä ihmettä, onko täällä joku mode-osio??!!![]()
Nyt on mun tiimarivihko pahasti täyttämättä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mutta näemmä pelkillä otsikoilla saa jo aivan ihastuttavan kohun aikaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Voisikohan joku modeista samantien (kun tätä ketjua varmasti seuraavat) selvittää, miksei mulla näy viimeisiä viestejä profiilin alla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Missä semmonen moderaattori-osio on?? En löytäny. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Voisikohan joku modeista samantien (kun tätä ketjua varmasti seuraavat) selvittää, miksei mulla näy viimeisiä viestejä profiilin alla.
Ei sitä mistään löydäkkään eikä me sinne edes päästä. :hug: ,mutta aina voi seurata profiilin alla olevia otsikoita mitä omalle osiolleen kirjoittelevat meistä muista ja niistä tehdä päätelmät. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Missä semmonen moderaattori-osio on?? En löytäny. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Voisikohan joku modeista samantien (kun tätä ketjua varmasti seuraavat) selvittää, miksei mulla näy viimeisiä viestejä profiilin alla.
On sulla, ainakin mun koneella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ei sitä mistään löydäkkään eikä me sinne edes päästä. :hug: ,mutta aina voi seurata profiilin alla olevia otsikoita mitä omalle osiolleen kirjoittelevat meistä muista ja niistä tehdä päätelmät. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Missä semmonen moderaattori-osio on?? En löytäny. :xmas: