Modet ja muut nettimarkkinakaupoista tietävät

Kertoisiko joku noista nettimarkkinakaupoista tyhmälle :(
Tein 50?:n kaupat helsinkiläisen rouvan kanssa. Summa on maksettu 27.1.2010. Olen saanut pahoitteluviestin kun postitus on kestänyt hänen sairastumisensa takia 2.2.
Laitoin hänelle viestin 9.2. jossa kysyin paketista ja lähetystunnuksesta eikä myyjä ole vastannut mitään. Tällähetkellä ko. myyjällä on 3 myynti-ilmoitusta nettimarkkinoilla joissa yhdessä komeilevat vielä ostamani tuotteet :eek:
Onko aihetta viedä asia eteenpäin? Ja mikä on tuo nettimarkkinoiden tapa/suositus?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meillä modeilla ei oikeastaan ole enää mitään tekemistä tuon Markkinan kanssa, siellä pitäisi jossakin olla Markkinoiden ylläpidon yhteystiedot kyllä, josko sieltä saisit apua. =)
Ja perskules... sen piti olla NIIN hyvä systeemi :headwall:
Sie JÄTKÄ vakuutit silloin!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meillä modeilla ei oikeastaan ole enää mitään tekemistä tuon Markkinan kanssa, siellä pitäisi jossakin olla Markkinoiden ylläpidon yhteystiedot kyllä, josko sieltä saisit apua. =)
Ja perskules... sen piti olla NIIN hyvä systeemi :headwall:
Sie JÄTKÄ vakuutit silloin!!!
Hmm,,? Mä kyllä tavallaan hypin silloin riemusta kun se kirppis lähti meidän 'käsistä' pois. :whistle:
Ota ihmeessä sinne Markkinoiden yllikseen yhteyttä, tokihan noissa tapauksissa on sitten se poliisikin vaihtoehtona jos tosiaankin näyttäisi olevan huijaus kyseessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Kertoisiko joku noista nettimarkkinakaupoista tyhmälle :(
Tein 50?:n kaupat helsinkiläisen rouvan kanssa. Summa on maksettu 27.1.2010. Olen saanut pahoitteluviestin kun postitus on kestänyt hänen sairastumisensa takia 2.2.
Laitoin hänelle viestin 9.2. jossa kysyin paketista ja lähetystunnuksesta eikä myyjä ole vastannut mitään. Tällähetkellä ko. myyjällä on 3 myynti-ilmoitusta nettimarkkinoilla joissa yhdessä komeilevat vielä ostamani tuotteet :eek:
Onko aihetta viedä asia eteenpäin? Ja mikä on tuo nettimarkkinoiden tapa/suositus?
Ollaankohan asioitu saman myyjän kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Kertoisiko joku noista nettimarkkinakaupoista tyhmälle :(
Tein 50?:n kaupat helsinkiläisen rouvan kanssa. Summa on maksettu 27.1.2010. Olen saanut pahoitteluviestin kun postitus on kestänyt hänen sairastumisensa takia 2.2.
Laitoin hänelle viestin 9.2. jossa kysyin paketista ja lähetystunnuksesta eikä myyjä ole vastannut mitään. Tällähetkellä ko. myyjällä on 3 myynti-ilmoitusta nettimarkkinoilla joissa yhdessä komeilevat vielä ostamani tuotteet :eek:
Onko aihetta viedä asia eteenpäin? Ja mikä on tuo nettimarkkinoiden tapa/suositus?
Ollaankohan asioitu saman myyjän kanssa?
Myyjällä on 3 ilmoitusta vieläkin... :ashamed: ja listassa lukee ostamani tuotteet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
:ashamed:siistejä, laadukkaita lastenvaatteita :snotty:
Ollaan samikset. :) Toivottavasti molemmat saadan vielä tuotteemme. Sinun kohdallasi tosi ikävää että myyjä on pistänyt tuotteet uudestaan myyntiin. Minun kohdalla ei sentään niin ole. Onko siinä ilmoituksessa sen myyjän puhelinnumeroa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
On ja vanhempi tyttäreni (aikuinen) löysi saman ilmoituksen joltain ELLIT sivuilta... tosin minulla on myös kirjeenvaihtomme koneella muistissa...
Minä laittaisin myyjälle tekstiviestin jossa ilmoittaisin takarajan jolloin vaatteet on oltava sinulla tai rahat takaisin tilillä.
 
Pee, nettitohtori
Jos joku ehdointahdoin veivaa, niin sille ei voi kukaan mitään. Poliisille, please.

Markkinat pyrkii koko ajan seuraamaan tilannetta ja puuttumaan väärinkäytöksiin, mutta vaikeaa se tietysti on. Mutta kaksi hyvää puolta asiassa: tiedät varmasti myyjän puhelinnumeron tai nettihenkkarin ja olet sikäli voiton puolella ihan pimeään myyjään verrattuna.

Markkinoiden moderaattorit tavoittaa täältä: http://kaksplus.nettimarkkina.com/help.php#feedback
 
Pee - nettimaakari
Pitäkää ihmiset varanne - kaikilla nettimarkkinoilla kaikkialla internetissä.

Kaksplussan Markkinat on suunniteltu netin turvallisimmaksi äideiltä-äideille -kauppapaikaksi, mutta kannattaa pitää aina molemmat silmät auki. Ja samaan aikaan ei kannata huolehtia liikaakaan, ettei täysin lamaannu.

Tässä liuta päteviä nettikaupan ohjeita: http://kaksplus.nettimarkkina.com/securityAdvice.php
 

Yhteistyössä