S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Ja sitten tuohon pitää vielä mainita sananen, ettei täällä ole pakko kirjoitella ja että saa itse valita minne kirjoittelee.Tämä oli todella kivan tuntuinen paikka muutamia viikkoja, sanotaanko pari kuukautta sitten, mutta jotain on tapahtunut...ei ole niin kivaa enää. =(
Alkuperäinen kirjoittaja been there:Usein kuitenkin hieman asiallisempi keskustelutapa tuntuu muiden, yleensä kypsien aikuisten, mielestä 'kivemmalta'. Useimmat lienevät ohittaneet sen iän, jolloin pippeli ja pimppi naurattivat kovasti ja niiden jatkuvat esiintuominen osoitti jonkinlaista 'rohkeutta'.
Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:Alkuperäinen kirjoittaja been there:Usein kuitenkin hieman asiallisempi keskustelutapa tuntuu muiden, yleensä kypsien aikuisten, mielestä 'kivemmalta'. Useimmat lienevät ohittaneet sen iän, jolloin pippeli ja pimppi naurattivat kovasti ja niiden jatkuvat esiintuominen osoitti jonkinlaista 'rohkeutta'.
No eiköhän se ole tullut selväksi, että Leena on aika hiljattain löytänyt molempien käyttötarkoituksen ja jakaa nyt tätä löytämisen iloaan.
Ihan söpöä hänen kannaltaan, mutta pidemmän päälle kyllästyttävää muille..
Alkuperäinen kirjoittaja illan ratoksi:Olisiko joillekin kirjoittajille jäänyt rooli päälle. On toki kivaa, että saa aikaan ihastusta ja ihmiset kiinnostumaan omista jutuista, mutta jos sama kaava jatkuu ja jatkuu, alkaa se vaikuttaa nuoleskelulta ja tietynlaiselta mielistelyn tarpeelta.Sellainen on ärsyttänyt ihmisiä aina. Kun nyt seksipalstalla ollaan, niin voi sen varmaan ilmaista brutaalisti kansan kielellä - "perseen nuoleminen" yleensä ärsyttää. (Mistä muutoin lie tuo sanonta alkuaan ?)
Alkuperäinen kirjoittaja been there:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Ja sitten tuohon pitää vielä mainita sananen, ettei täällä ole pakko kirjoitella ja että saa itse valita minne kirjoittelee.Tämä oli todella kivan tuntuinen paikka muutamia viikkoja, sanotaanko pari kuukautta sitten, mutta jotain on tapahtunut...ei ole niin kivaa enää. =(
Ikävää, että ei ole enää kivaa, jos monikaan ei jaksa enää osallistua keskusteluun pumppailluista kaluista, joita runkataan siivoushanskoilla kumisaappaat jalassa puuliiterissä ihana korsetti päällä ja esileikkien hoitaminen virtuaalisesti parin käyttäjän kesken on jäänyt sivurooliin.
Usein kuitenkin hieman asiallisempi keskustelutapa tuntuu muiden, yleensä kypsien aikuisten, mielestä 'kivemmalta'. Useimmat lienevät ohittaneet sen iän, jolloin pippeli ja pimppi naurattivat kovasti ja niiden jatkuvat esiintuominen osoitti jonkinlaista 'rohkeutta'.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska3:Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:Alkuperäinen kirjoittaja been there:Usein kuitenkin hieman asiallisempi keskustelutapa tuntuu muiden, yleensä kypsien aikuisten, mielestä 'kivemmalta'. Useimmat lienevät ohittaneet sen iän, jolloin pippeli ja pimppi naurattivat kovasti ja niiden jatkuvat esiintuominen osoitti jonkinlaista 'rohkeutta'.
No eiköhän se ole tullut selväksi, että Leena on aika hiljattain löytänyt molempien käyttötarkoituksen ja jakaa nyt tätä löytämisen iloaan.
Ihan söpöä hänen kannaltaan, mutta pidemmän päälle kyllästyttävää muille..
Heh, tuo minullekin on tullut mieleen. Leena on vasta nyt äkännyt mitä kaikkea kivaa voi pimpillä ja pippelillä tehdä ja pitää löytöään niin uutena ja ihmeellisenä, että se on koko ajan mielessä ja hän ei voi olla kertomatta siitä muille. Meidän muiden onneksi se vaihe yleensä menee ohi aikaa myöten, kunhan asianomainen huomaa, ettei se hänen "löytönsä" niin erikoinen ollutkaan. Osapuilleen kaikki muutkin tekevät pimpeillään ja pippeleillään ihan sitä samaa puuhaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Nyt et käsittänyt, se ei minua haittaa jos täällä ei ole ketään keskutelemaan mainitsemiisi ketjuihin vaan se ettei niissä saa rauhassa keskutella.Tullaan väliin häiritsemään.Se ei ole kivaa.Toivottavasti tämä kiva asia tuli sinulle nyt selväksi...Ajatella ja noinkin fiksu kun olet et ole tätä käsittänyt...aijai.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Olette osittain oikeassa ja taas minua hämmästyttää, kun olette niin tarkkaan lukeneet juttujani ja yksi asia on kuitenkin jäänyt unholaan...olen kyllä tästäkin maininnut joskus.Eli, en minä aivan untuvikko seksin saralla kuitenkaan ole, mutta todellinen seksuaalisen minän ja maailman ymmärtäminen urkeni minulle nykyisen mieheni löydyttyä.Ihmeellistä kuinka oikean kumppanin löytyminen voi avartaa seksuaalista ajattelua, tuntemuksia ja koko sitä maailmaa.Toki olen tästä halunnut kertoa kaikille....liian hieno asia jättää kokonaan pimentoon, toiset ymmärtävät toiset eivät.
Alkuperäinen kirjoittaja Domenica:Taidan olla aikamoinen kummajainen täällä. Minua ei haittaa tippaakaan ns. häiritsijät. Minusta keskustelun tekee mielenkiintoiseksi juuri se, että ihmiset täällä ovat niin erilaisia. Joillekin keskustelun tulisi olla vakavaa ja älyllistä, toisille jotain muuta. Ihan niinkuin oikeassakin elämässä. Jotkut haluavat mielellään nuhdella, kasvattaa, läksyttää, saada yliotteen. Ei kai vaan keneltäkään jäänyt huomaamatta, että joku on tyhmä, naiivi? Jos mahdollisesti jäi, niin siitä täytyy muistuttaa. Jotkut haluavat saada sijaa ja tulla huomioiduksi, luoda tietyn kuvan itsestään. Olkoonpa se totta tai tarinaa, niin mitä se meille kuuluu. Jokainen voi itse päätellä mitä haluaa uskoa ja mitä ei. Jotkut elävät enemmän fantasioissa ja toiset enemmän todellisuudessa ja teksti on tietenkin sen mukaista.
Miksi ja miten täällä keskustelee on mielestäni jokaisen oma asia. Kaikilla on omat syynsä ja tapansa kirjoitella tänne. Jotkut tajuavat omat syynsä selvemmin kuin toiset. On aina hyvä saada palautetta, mutta jos sitä ei pysty hyväkseen käyttämään, niin onko tarkoituksenmukaista jatkaa? Joskus tulee paha mieli kun jotain toista potkitaan. Itse en halua rajoittua lukemaan vain tekstejä ja mielipiteitä jotka ilmaistaan tavalla josta itse pidän. Eniten tunnen oppivani heiltä, jotka ovat täysin erilaisia kuin minä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Eli "been there...."
Ehkä se on sitten lapsellista ajattelua, mutta minusta se on myös yksi hyvä tapa, ettei mene sössimään sinne keskustelun väliin jos toisilla on menossa joku juttu.Enhän minäkään tule sössimään kun sinä olet jossain juttusilla.Ok, olen saattanut muutaman kerran niin tehdä vastavetona kun olen ko tavasta tympäätynyt...kun minulle ruttuillaan niin olen ruttuillut muille.Mutta olkoon kuinka avoin palsta ja olkoon kuinka anonyymi kirjoittaja tahansa niin ei siihen todellakaan saisi mitään ivaavaa ja pilkkaavaa sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Domenica:Mutta mielestäni omaa älykkyyttä ja asiatietojen paljoutta ei tarvitse korostaa siten, että vastapainoksi omalle älykkyydelle nostetaan ylös toisen tyhmyys ja asiatietojen puute. Kyllä toiset huomaavat sen älykkyyden ja lukeneisuuden muutenkin. Mutta ehkä kommunikointi on joillekin kuin painia, pitää aina päästä niskanpäälle ja että kommunikoinnin tarkoitus on saavutettu kun toinen tuntee itsensä tyhmäksi. Ja ehkä jotkut tuntevat täällä mielihyvää siitä, että joku sai turpiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Domenica:Kaikkein mieluiten luen tekstejä joissa on mukana elämänkokemusta, älykkyyttä ja empatiaa. Mielipiteitä jotka nostattavat, joka saavat tuntemaan ylpeyttä ihmisenä olemisesta, jotka antavat toivoa. Tekstejä jotka tuovat hyvää mieltä,"tekevät päivän." Sellainen on harvinaista.