onko horoskooppimerkkisi kaksonen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanilja

Vieras
jos on niin selitäpä minulle miksi te aiheutatte vain harmia? valehtelette ja puhutte pahaa muiden seläntakana? mikä siinä on niin kivaa olla kaksinaamainen valehtelija? |O miksi muutatte mieltänne joka kolmas sekunti? anteekis, mutta minä en ymmärrä teitä ollenkaan!

Mä en muuta mieltäni, pysyn sanani takana. Mua rasittaa kun esim. rapu ja härkä-ystäväni saattaa tuntia ennen sovittua tapaamista soittaa että nyt ei kuule sovikaan nähdä.
Oon itseasiassa just nyt työpaikassa jossa jauhetaan ihan kauheesti paskaa toisista selän takana, kärsin siitä. kaipaisin sellaiseen harmoniseen ilmapiiriin. Mun vikan on että olen liian kiltti. Vetäydyn pois ja siksi mua luullaankin ylpeäksi. Kamalaa!

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä en muuta mieltäni, pysyn sanani takana. Mua rasittaa kun esim. rapu ja härkä-ystäväni saattaa tuntia ennen sovittua tapaamista soittaa että nyt ei kuule sovikaan nähdä.
Oon itseasiassa just nyt työpaikassa jossa jauhetaan ihan kauheesti paskaa toisista selän takana, kärsin siitä. kaipaisin sellaiseen harmoniseen ilmapiiriin. Mun vikan on että olen liian kiltti. Vetäydyn pois ja siksi mua luullaankin ylpeäksi. Kamalaa!

niinpä niin! te vain esitätte olevanne ylikilttejä, mutta asia on aivan toisin..koska jossakin vaiheessa tuotte esiin todellisen luonteenne ja paljastatte likaisen nahkanne! |O mutta miksi?? :headwall:

En kai mä aiheuta vain harmia, enkä juuri valehtelekaan enkä varsinkaan puhu pahaa selän takana. Mieli muuttuu kyllä, mutta nykyisin olen oppinut harkitsemaan ennen päätökseni tekemistä, että osaan sitten seistä mielipiteeni takana. Mutta kaksi puolta minussa on, olen semmoinen kameleontti. Ethän nyt kuitenkaan yleistä, emme me kaikki kaksoset semmosia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vanilja:

niinpä niin! te vain esitätte olevanne ylikilttejä, mutta asia on aivan toisin..koska jossakin vaiheessa tuotte esiin todellisen luonteenne ja paljastatte likaisen nahkanne! |O mutta miksi?? :headwall:

Kerropa sinä se, kerta minutkin noin hyvin tunnet.

Niinhän se menee. Kun tutustutaan, tuodaan parhaat puolet esille. Niillähän sitä hurmataan toinen ja kun jutussa astutaan harppaus eteenpäin eli arkeen, tulee todelliset tunteet ja luonteenpiirteet esille, horoskoopista riippumatta. Juttu joko kulkee eteenpäin, tai sitten ei. Aina on mahdollisuus tulla loukatuksi tai olla loukkaaja kun ihmissuhteista puhutaan =)

En harrasta valehtelua mut mieli muuttuu nopsaan ja kyllästyn myös tosi äkkiä asioihin.
En usko horoskooppeihin mut onhan niitä ihan kiva lukee varsinkin jos on jotain kivaa horoskoopissa luvassa.

Mä en oo kaksonen, mutta paras ystäväni on kaksonen. Ehdottomasti luotettavin, rehellisin, avuliain, ystävällisin, empaattisin jne. kaikista ystävistäni. Muita pidänkin oikeastaan enempi kavereina. Jos ei esim. pääsekään meille kylään, shoppailemaan ym. silloin kun on sovittuu niin ilmottaa asiasta. Ottaa usein meidän lapsen hoitoon, että saan levätä, siivota, hoitaa asioitani ym. eikä vaadi mitään korvausta. Korvaan kyllä silti, ostamalla jotain pientä kivaa tai tarjoan vaikka pizzan. Ystävälläni ei oo vielä omia lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaksosen ystävä:
Mä en oo kaksonen, mutta paras ystäväni on kaksonen. Ehdottomasti luotettavin, rehellisin, avuliain, ystävällisin, empaattisin jne. kaikista ystävistäni. Muita pidänkin oikeastaan enempi kavereina. Jos ei esim. pääsekään meille kylään, shoppailemaan ym. silloin kun on sovittuu niin ilmottaa asiasta. Ottaa usein meidän lapsen hoitoon, että saan levätä, siivota, hoitaa asioitani ym. eikä vaadi mitään korvausta. Korvaan kyllä silti, ostamalla jotain pientä kivaa tai tarjoan vaikka pizzan. Ystävälläni ei oo vielä omia lapsia.

mikä sitte ite oot merkiltäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaksosen ystävä:

mikä sitte ite oot merkiltäsi?

Neitsyt :)

Yhteistyössä