MODEET!!!! Eikö toi helvetin pukki voisi lähteä tuolta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sanna"

Vieras
Eikö tolle laittajalle voisi laittaa bannia jo tai jotain. Ennenkää ole saanu näyttää sukuelimiä täällä, ni miksi nyt saa?
Onko se toi tatuoitu jätkä vai kuka ku koko päivän sekin ollu täällä ärsyttämässä joka ketjussa.

[QUOTE="sanna";22524685]Eikö tolle laittajalle voisi laittaa bannia jo tai jotain. Ennenkää ole saanu näyttää sukuelimiä täällä, ni miksi nyt saa?
Onko se toi tatuoitu jätkä vai kuka ku koko päivän sekin ollu täällä ärsyttämässä joka ketjussa.[/QUOTE]
Miksi naiset sai sitten tehdä kokonaisen pimpsakuvaketjun?

[QUOTE="vieras";22524832]Miksi naiset sai sitten tehdä kokonaisen pimpsakuvaketjun?[/QUOTE]

Ja olikin niin saatanan rumia vittuja että ukkojenne on oltava sokeita tai sitten ne höylää näitä toosia pimeässä.

No on se nyt vähän eri asia kun tekee pimpsaketjun sillä nimellään, että tietää heti mitä asia koskee ja voi olla lukematta jos ei taho. Mutta toi on SISUSTUSKETJU. En todellakaan odota näkeväni jotain alastonta kännistä pukkia tonttulakki päässä kun katon sisustuskuvia!! Oikeesti, siirtäkööt modet sen jonnekki muualle ketjuun sitte, mut tohon se EI kuulu!!!!

[QUOTE="sanna";22524872]No on se nyt vähän eri asia kun tekee pimpsaketjun sillä nimellään, että tietää heti mitä asia koskee ja voi olla lukematta jos ei taho. Mutta toi on SISUSTUSKETJU. En todellakaan odota näkeväni jotain alastonta kännistä pukkia tonttulakki päässä kun katon sisustuskuvia!! Oikeesti, siirtäkööt modet sen jonnekki muualle ketjuun sitte, mut tohon se EI kuulu!!!![/QUOTE]

Jaa, no toi on eka hyvä perustelu minkä minä luen. Siirtyköön minunkin puolestani, ei ole kohun väärtti tuo pukki, valitettavasti. Odotin komeampaa, luulisi parempiakin kuvia löytyvän.

[QUOTE="sanna";22524685]
Onko se toi tatuoitu jätkä vai kuka ku koko päivän sekin ollu täällä ärsyttämässä joka ketjussa.[/QUOTE]

Tai sitten toinen vaihtoehto on, että sua vaan ärsyttää kaikki. PMS oireita, kenties?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22524862:
Ja olikin niin saatanan rumia vittuja että ukkojenne on oltava sokeita tai sitten ne höylää näitä toosia pimeässä.

Sinähän sen tiedät, "äiti 44 v" :) Ja ootko hiukan säälittävä "vittuinesi", "höyläämisinesi" ja "toosinesi" - kertoo aika paljon siitä, millä tasolla oma elämäsi ja seksielämäsi on. Kyllä kannattaisi kokeilla kahden toisiaan kunnioittavan aikuisen ihmisen välistä rakastelua ilman toosia ja suurennuslaseja, niin voisit sinäkin olla hiljaa ja hymyillä :)

Peesaan aloittajaa.

Sinähän sen tiedät, "äiti 44 v" :) Ja ootko hiukan säälittävä "vittuinesi", "höyläämisinesi" ja "toosinesi" - kertoo aika paljon siitä, millä tasolla oma elämäsi ja seksielämäsi on. Kyllä kannattaisi kokeilla kahden toisiaan kunnioittavan aikuisen ihmisen välistä rakastelua ilman toosia ja suurennuslaseja, niin voisit sinäkin olla hiljaa ja hymyillä :)

Peesaan aloittajaa.

Suosittelen vilkaisua peiliin ja omaan seksielämääsi, sikäli kuin sitä on.

Te happamat ämmät ruikutatte täällä päivittäin KAIKESTA! Ärsyttää tatuoitu jätkä, ärsyttää Savanna/Milanna, ärsyttää pukki, ärsyttää äiti 44v, ärsyttää....

Mutta teidän revityn vanhan tennarin näköisiä pillujanne pitäisi kunnioittaa ja kumartaa maahan asti niiden perkeleen rumien vittujen kuvien edessä eikä saisi vittua edes vituksi sanoa vaikka niitä ällötyksiä ei voi edes pilluiksi sanoa niin rumia ne olivat.

Ja sitten tullaan lässyttämään minulle jotain tasosta ja minun seksielämästäni etc...

Mikä sinun tasosi on? Oliko yks niistä kuvaketjun vituista omasi kun noin koville ottaa kritiikki? Saitko kiksejä kun näit omasi tietsikanruudulla? Ja tiesit että muutkin näkevät?

Pippeliiiiii, TÄÄLLÄ NÄKYY PIPPELI!!!!! Poistakaa, lapseni (eli minä itse) saan trauman.

Onko teidän lapset keinohedelmöitetty vai miksi se on niin kamalaa? Pimeässä peiton alla ja silleen?

Yhteistyössä