Eilen puolivuotias tenava oli ekaa kertaa hoidossa, 3 1/2 tuntia, puoli 9 asti illalla. Ihan ok oli kuulemma mennyt, mutta mitä ootte mieltä: Ensinnäkin huomasin myöhemmin että hoitaja oli syönyt pari leipää, juonut kaikki tuoremehut ja syönyt paketillisen keksejä(yksi jäljellä)!Toiseksi annoin kirjalliset ohjeet iltapalasta, mutta oli kuitenkin antanut vielä ekstrapurkillisen hedelmäsosetta, jossa sattui vielä olemaan omenaa, mitä ei olla vielä maistettu :/ .
Jäi vähän outo maku.. Periaatteessa ihan mukava tyttö, 18 vee, ujo kylläkin. Onko se kirjoittamaton sääntö, että saavat syödä oma-aloitteisesti? Olen kuullut kyllä että jos hoitaja tulee esim koko päiväksi niin tehdään ruoka, mutta se on mun mielestä vähän eri juttu, kun siitä on sovittu.. vai? :\|
Jäi vähän outo maku.. Periaatteessa ihan mukava tyttö, 18 vee, ujo kylläkin. Onko se kirjoittamaton sääntö, että saavat syödä oma-aloitteisesti? Olen kuullut kyllä että jos hoitaja tulee esim koko päiväksi niin tehdään ruoka, mutta se on mun mielestä vähän eri juttu, kun siitä on sovittu.. vai? :\|