Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ihana toi nro 1 :heart:
Sitä mäkin äänestin![]()
Mun PITI ilmoittaa omatkin tenavat tuohon kisaan, mutta tyttö sanoi ettei halua taas johonkin lehteen (meillä oli just käynyt Vauva-lehden kuvaaja) joten en pakottanut.
Mitä, mitä? Mikäs juttu teistä on tehty Vauva-lehteen?
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ihana toi nro 1 :heart:
Sitä mäkin äänestin![]()
Mun PITI ilmoittaa omatkin tenavat tuohon kisaan, mutta tyttö sanoi ettei halua taas johonkin lehteen (meillä oli just käynyt Vauva-lehden kuvaaja) joten en pakottanut.
Imetysaiheinen juttu, tulee kai toukokuun lehteen.
Ja mä olen niissä kuvissa ihan kamala, ilman meikkiä jne :/ mutta täytyy vaan toivoa että lapsia olis kuvattu enemmän. Tosin poika kiukutteli eikä halunnut kuvaan, ja tyttö ei antanut laittaa hiuksiaan nätisti, eli varmaan aika mielenkiintoisia kuvia tiedossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Voih, kaikki oli niin ihania, etten kyllä pysty nostamaan yhtä yli muiden :heart:
Minä taas olen tässä suhteessa liian tosikko, enkä tahdo laittaa lapsia paremmuusjärjestykseen ulkonäön (tai muidenkaan seikkojen) perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ihana toi nro 1 :heart:
Sitä mäkin äänestin![]()
Imetysaiheinen juttu, tulee kai toukokuun lehteen.
Ja mä olen niissä kuvissa ihan kamala, ilman meikkiä jne :/ mutta täytyy vaan toivoa että lapsia olis kuvattu enemmän. Tosin poika kiukutteli eikä halunnut kuvaan, ja tyttö ei antanut laittaa hiuksiaan nätisti, eli varmaan aika mielenkiintoisia kuvia tiedossa![]()
Ahaa, okei se täytyykin sitten bongata!![]()