H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja veetos:Suloinen oli sinunkin nuppusi mutta tuo manu oli jotenkin niin symppis vekara että mun ääni lähti jo sille..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiku äänestäsin sitä joka on miun mielestä veikein, tosin tuskin edes äänestän...mutten ainakaan "pyynnöstä"...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiku äänestäsin sitä joka on miun mielestä veikein, tosin tuskin edes äänestän...mutten ainakaan "pyynnöstä"...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiku äänestäsin sitä joka on miun mielestä veikein, tosin tuskin edes äänestän...mutten ainakaan "pyynnöstä"...
et vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiku äänestäsin sitä joka on miun mielestä veikein, tosin tuskin edes äänestän...mutten ainakaan "pyynnöstä"...
Niin, kirjoitinkin JOS TAHDOTTE!
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Äänestin jo omaa suosikkiani.
Mutta olikos Elsa 4 v:llä vielä tutti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Äänestin jo omaa suosikkiani.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Äänestin jo omaa suosikkiani.
Ei mun nähäkseni kyllä ollut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Äänestin jo omaa suosikkiani.
Ei mun nähäkseni kyllä ollut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Voih, kaikki oli niin ihania, etten kyllä pysty nostamaan yhtä yli muiden :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Äänestin jo omaa suosikkiani.
Kuva on otettu reilut 2v sitten, lähetetyn kuvan ei tarvinnut olla uusi
Eli ei oo 4v:llä tuttia =)
=)Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja hellu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Äänestin jo omaa suosikkiani.
Kuva on otettu reilut 2v sitten, lähetetyn kuvan ei tarvinnut olla uusi
Eli ei oo 4v:llä tuttia =)
*huokaisee helpotuksesta*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ihana toi nro 1 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ihana toi nro 1 :heart:
Sitä mäkin äänestin![]()
Mun PITI ilmoittaa omatkin tenavat tuohon kisaan, mutta tyttö sanoi ettei halua taas johonkin lehteen (meillä oli just käynyt Vauva-lehden kuvaaja) joten en pakottanut.