Mittanne/painonne ja oletko niihin tyytyväinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitkä ovat mittasi ( rinta/vyötärö/lantio ) ja painosi? Millaiseksi tunnet olosi mitoissasi, oletko tyytyväinen? Teetkö/ oletko tehnyt töitä päästäksesi painoosi ? Ja iänkin voisi laittaa.
Olen itse 23v/162cm/48kg ja mittani ovat: 82/61/85.
Olen aika tyytyinen tällä hetkellä, olen saanut vähän lisää painoa.vuosi sitten olin monta kiloa laihempi ja vy oli vain 52cm. Silloin ei ollut kovin naisellinen olo. Vartalonmallini on aikalailla tiimalasi. Haluan pysyä näissä mitoissa, joten koitan syödä säännöllisesti ja liikkua paljon, jotta ruokahalu nousee.
Kiitos jos jaksatte vastata !

Mitkä ovat mittasi ( rinta/vyötärö/lantio ) ja painosi? Millaiseksi tunnet olosi mitoissasi, oletko tyytyväinen? Teetkö/ oletko tehnyt töitä päästäksesi painoosi ? Ja iänkin voisi laittaa.
Olen itse 23v/162cm/48kg ja mittani ovat: 82/61/85.
Olen aika tyytyinen tällä hetkellä, olen saanut vähän lisää painoa.vuosi sitten olin monta kiloa laihempi ja vy oli vain 52cm. Silloin ei ollut kovin naisellinen olo. Vartalonmallini on aikalailla tiimalasi. Haluan pysyä näissä mitoissa, joten koitan syödä säännöllisesti ja liikkua paljon, jotta ruokahalu nousee.
Kiitos jos jaksatte vastata !

Mittanauhaa nyt ei ole mutta 17v 171cm/66kg.

En jaksa mittailla, mutta liian paksu olen. Pituus 169cm ja paino 119kg eli reippaasti ylipainoinen olen. Jokin aika sitten painoin 125kg joten suunta on tästä vain alaspäin. Pakko saada painoa pois, ei tämä kroppa miellytä mua.

Päälle neljänkymmenen, pituutta 170. 99/85/104 tänään. En ole kovin tyytyväinen kun kortisonipöhötystä noissa mitoissa kolme kiloa.

Jaa juu, ja paino 71 (normaalisti 68)

Viimeksi muokattu:
21 v, 168 cm 48-51 kg

Ei ole mittanauhaa, enkä jaksa alkaa taiteilemaan mitalla ja naruilla. Lantio on hiukan leveämpi kuin rinta. Lantion ja vyötärön erotus on jotain 20-25 cm. En tiedä vartalomalliani. Kai se on vain normaali/sopusuhtainen.

Olen tyytyväinen. Suunnilleen näissä mitoissa olen ollut 16-vuotiaasta saakka. Näissä mitoissa tunnen olevani minä. En ole tehnyt töitä tämän eteen. Tai no puoltoista vuotta sitten tein pientä ruokaremppaa, kun paino tippui todella nopeasti. Välillä täytyy vähän miettiä, mitä pistää suuhunsa, muuten uhkaa paino taas tippua. En osaa lihoa. Ehkä sitten vanhempana, kun aineenvaihdunta hidastuu. Toisaalta mun äiti on suunnilleen samoissa mitoissa, että ehkä ei sittenkään. Mutta ei tää terveyteen vaikuta muuten, kuin että verenpaine on hyvin matala.

21 v, 168 cm 48-51 kg

Ei ole mittanauhaa, enkä jaksa alkaa taiteilemaan mitalla ja naruilla. Lantio on hiukan leveämpi kuin rinta. Lantion ja vyötärön erotus on jotain 20-25 cm. En tiedä vartalomalliani. Kai se on vain normaali/sopusuhtainen.

Olen tyytyväinen. Suunnilleen näissä mitoissa olen ollut 16-vuotiaasta saakka. Näissä mitoissa tunnen olevani minä. En ole tehnyt töitä tämän eteen. Tai no puoltoista vuotta sitten tein pientä ruokaremppaa, kun paino tippui todella nopeasti. Välillä täytyy vähän miettiä, mitä pistää suuhunsa, muuten uhkaa paino taas tippua. En osaa lihoa. Ehkä sitten vanhempana, kun aineenvaihdunta hidastuu. Toisaalta mun äiti on suunnilleen samoissa mitoissa, että ehkä ei sittenkään. Mutta ei tää terveyteen vaikuta muuten, kuin että verenpaine on hyvin matala.

Sähän olet alipainoinen. Ei sekään terveellistä ole.

Mä painoin ennen ekaa raskautta vajaat 50 kiloa ja pituutta oli 170. Ja paino ei tottavie noussut sitä ennen mihinkään vaikka välillä söinkin kuin hevonen.
Jep. Joillain on vain sellainen ominaisuus. Kaverikin painaa mua ainakin viisi kiloa vähemmän, vaikka ollaan suunnilleen samanpituisia. Se on aina ollut laiheliini, eikä lääkärit löydä sille syytä. Sillä on tullut vaivojakin alipainosta :(

168cm ja 60 kg. Muutaman kilon saan karistettua, niin olen tyytyväinen :) Hartiat taitaa olla levein kohta, sen jälkeen lantio. Vyötärö ok, mutta kyllä sitä vielä saa treenattua :) Puolisen vuotta salilla käyntiä takana ja nyt aavistuksen jo näkee tulosta.

Yhteistyössä