V vieras Vieras 29.03.2010 #1 Mä lähden bileisiin! Ja 1.5 syödään munkkeja, ja juodaan simaa lasten kanssa.
R r u u s a Tunnettu jäsen 07.01.2005 16 450 137 63 29.03.2010 #3 Jos saan lapsille mummun hoitajaksi, vietän mäkin aaton Salsailla bileissä/läksijäisissä/synttäreillä. Ellen, niin jo silloin sima-munkki-linjalla.
Jos saan lapsille mummun hoitajaksi, vietän mäkin aaton Salsailla bileissä/läksijäisissä/synttäreillä. Ellen, niin jo silloin sima-munkki-linjalla.
K kermaperse Jäsen 10.03.2010 716 0 16 29.03.2010 #5 Ensimmäistä kertaa sitten joulukuun alun voisin lähteä juhlimaan ja nollaamaan tilanteen. Pukeudun joksikin.. ehkä lentoemännäksi tai hoitsuksi. Tosin suunnitelmat saattavat muuttua, tekisi mieli jäädä nyhjäämään kotiin, tällainen musta on tullut..
Ensimmäistä kertaa sitten joulukuun alun voisin lähteä juhlimaan ja nollaamaan tilanteen. Pukeudun joksikin.. ehkä lentoemännäksi tai hoitsuksi. Tosin suunnitelmat saattavat muuttua, tekisi mieli jäädä nyhjäämään kotiin, tällainen musta on tullut..
? --- Vieras 29.03.2010 #8 Olen varmaan synnärillä. Toivottavasti. Tai vastasyntyneen kanssa kotona. Niin tai kärvistelen himassa jättimahan kanssa munkkia syöden
Olen varmaan synnärillä. Toivottavasti. Tai vastasyntyneen kanssa kotona. Niin tai kärvistelen himassa jättimahan kanssa munkkia syöden