K
kiitos!
Vieras
Eli kaksoset syntyy talvella, joten ei tarvitse olla sellaset hyökkäys vaunut, koska ei me ainaskaan aluksi hirveästi vaunuilla. Ja kaupoissa liikutaan jonkun verran, joten kääntyvät etupyörät olis varmaan plussaa, liikun paljon kävellen ja joskus myös bussilla, mutta autokin löytyy, mielellään vierekkäin istuttavat, koska mä tykkään niistä enemmän. No olikohan mulla muuta, ei varmaan. Joten ehdotelkaa mulle hyviä kaksosten vaunuja ja kokemuksia olisi myös kiva lueskella. Ja sitten vielä toinen asia. Nimittäin mun varmaan kannattaa ostaa myös matkikset mm. kauppareissuja varten jne. Eli mitkä matkikset olisi hyvät? Ja niistäkin taas kokemuksia jne. Ja tuli tässä kirjoitellessa vielä mieleen kolmaskin asia. Nimittäin, mitkä turvakaukalot olisi hyvä ostaa kaksosille? Ei niillä varmaan kauheesti väliä oo, mutta ajattelin vaan kysyä, että mitkä kaukalot on teidän mielestänne ollut hyviä ja miksi?
Kiitos ihan hirveesti, jos joku jaksaa vastata tähän mun pitkään kysymys listaan! <3
Kiitos ihan hirveesti, jos joku jaksaa vastata tähän mun pitkään kysymys listaan! <3