A
apua
Vieras
Kävin yksityisellä polven takia ja nyt sain sieltä lähetteen magneettikuviin koska röntgenissä oli löydetty, jos nyt ihan oikein muistan lääkärin sanat, hyvälaatuinen luumuutos. Se ei liity tähän kipuun ollenkaan, mut sen ja sit näiden muiden oireiden takia pitäs mennä sinne kuviin. Ongelma se, et ne kuvat maksaa n. 100?. Mulla kyl vakuutuksset, mut ei paljo auta ku pitäs kumminki olla eka rahaa itsellä maksaa se.¨
Soitin tk:hon ja aijon sieltä kysyä et saisinko sitä kautta lähetteen, ei tulis itselle niin kalliiksi. Mitä luulette alkaako terveyskeskus enää asian kans millekkään ku eka yksityisellä oon käyny??? Jos ei niin mulla ei sit kyl ole ikinä rahaa sinne kuviin.
Lääkäri sano et ei tarvi huolestua siitä löydostä, mut kyl olen silti ihan paniikissa ku kuulostaa heti niin pahalta tuo hyvälaatunen löydös sana...
Soitin tk:hon ja aijon sieltä kysyä et saisinko sitä kautta lähetteen, ei tulis itselle niin kalliiksi. Mitä luulette alkaako terveyskeskus enää asian kans millekkään ku eka yksityisellä oon käyny??? Jos ei niin mulla ei sit kyl ole ikinä rahaa sinne kuviin.
Lääkäri sano et ei tarvi huolestua siitä löydostä, mut kyl olen silti ihan paniikissa ku kuulostaa heti niin pahalta tuo hyvälaatunen löydös sana...