Mitkä ovat pienet rinnat?

  • Viestiketjun aloittaja Väiski
  • Ensimmäinen viesti
"Donna"
Voi rakkaat naiset, seksikkyys, karsma, kauneus, itseluottamus syntyy pään sisällä ei rinnat yksin tee.. Todella surullista lukea ja kuulla miten naiset ruoskivat itseään RINTOJEN takia ja haukkuu omaa "luojan luomaa" varustusta todella kovalla kädellä. Itse omistan hyvin pienet ja kauniit ja TÄYDELLISET rinnat jotka sopivat itselleni kuin nenä päähän ja niitä en häpeile uimahalleissa, julkisissa saunoissa tai missään muuallakaan. Hoikkaan varttani on ennen nykyistä parisuhdettani kehunut myös moni mies ja olen saanut kuulla miten seksikästä on nainen joka arvostaa omaa kroppaansa! Myös oma aviomieheni kehuu kehoani jatkuvasti koska se mihin mieli uskoo, se näkyy koko kehossa!! Ja kolmen lapsen syntymän jälkeen mahtuu taas vanhat vaatteet ja rinnat ovat "pienet ja kauniit" edelleen!
Hei haloo äidit! Kuinka moni mies haukkuu munaansa niin ilkeästi kuin naiset omaa kehoaan????? Tuskin monikaan! Nyt rakkaat riippu, pysty, pienet, isot, pyöreät, kapeat, eripari, matala. korkeä rinnuksiset naiset nouskaa barrikadeille, menkää alasti peilin eteen ja sanokaa itsellenne "olet seksikäs ja kaunis" ja jatkakaa kunnes oikeasti ymmärrät totuuden:)! Isot kahleet tipahtaa harteilta ja elämästä vapautuu resursseja muuhunkin kuin oman itsetunnon polkemiseen! Miettikää rakkaat naiset miten moniulotteinen kroppa meillä oikeastaan on? Mitä valtavia muutoksen salaisuuksi kroppamme käy esim. raskauden ja synnytyksen aikana läpi? Miten kehomme ylläpitää pienen vauvan elämää yllä kehon sisällä ja ulkopuolella syntymän jälkeen??? Eikö olekin maagista, salaperäistä, kaunista, herkkää, alkukantaista ja jotain käsittämätöntä!!! Sellaiseen kehon muutosprosessiin sisäelimiä ja aineenvaihduntaa myöten ei miehen kroppa pysty!!Oikea elämää ylläpitävä metamorfoosi!!! Naisen rinnat toimii kaunissa ja suloisessa sopusoinnussa muun kropan kanssa tässä elämän alkuvoimaa puhkuvassa prosessissa. Ja se että synnyttämisen ja imetyksen jälkeen rinnat pienenee, laskee ja tyhjenee ei vie niiden arvoa mihinkään! Ne ovat osa sitä kaunista ja mystistä naisen kehoa aina ja ikuisesti!!! Ja sieltä se seksikkyyskin nousee! Ehkä tämä miesten keksimä "täydellisten rintojen" tavoittelu juontuu alitajuisesta kateudesta naisen moniuloitteista kehoa kohtaan! Ja surullista on jos naiset itse menevät tähän "kateellisten panetteluun" mukaan ja arvottavat itsensä tällä ahtaalla, luonnottomalla ja järjettömän pinnallisella miesten keksimällä rintaorientoituneella näkemyksellä! Nyt herätkää naiset ja päättäkää rakastaa kroppaanne just sellaisena ja kohta sen huomaa muutkin;)!!!!! Go women go!!!!!!
 
"mies"
[QUOTE="Donna";28587834]Voi rakkaat naiset, seksikkyys, karsma, kauneus, itseluottamus syntyy pään sisällä ei rinnat yksin tee..[/QUOTE]

Aivan totta. Olemus kokonaisuudessaan ratkaisee. Kuinkahan monesti tämäkin pitää sanoa.

Ei pilkkihaalareissa naama norsunv*tulla, ei pakkeleissa naama norsunv*tulla eikä edes isotissisenä naama norsunv*tulla. Miten säteilet naisena, miten sulla on hyvä olla naisena aidosti, spontaanisti, hyväntuulisesti, on kaiken avain. Näytä tunteita laajasti ja rohkeasti ulos, se on se ratkaiseva, unohda Tarja Halosen tai Eva Polttilan estetiikka. Hehku ja ole selkeästi nainen.

Tyttömäisyys on myös ehdottomasti plussaa itselleni.
 
"Leena"
Itselläni oli ennen liian pienet, nyt ennemminkin liian isot. Koskako ihminen olisi tyytyväinen vartaloonsa. Laihana 20-vuotiaana A-kokoiset, 30-vuotiaana normaalipainoisena B-koko, sitten kaksi lasta ja kummastakin kasvoi kuppikoko yhdellä. Nykyään siis D-koko. Nyt on sitten liian riippuvat ja liian isot.
Todettakoon, että parempi tyytyä siihen mitä on, eikä haikailla jotain muuta.
 
Rinnat on!
Minulla on kanssa tuollaiset vasemmanpuoleiset rinnat, paitsi että (mieheni mukaan) hieman pyöreämmät ja kauniimmat. Kysyin mieheltä että eikö käväistä Tallinnassa jossain vaiheessa, sanoi että hänestä nämä AA-A-kupit on täydelliset. Hän sanoi että vielä 45-vuotiaanakin ne nöpöttää söpösti, ei vaihtaisi kuulema mistään hinnasta.

Kaikissa tisseissä on hyvät ja huonot puolet. Rakastakaa itseänne ja hyväksykää itsenne sellaisenaan.
 
"Lissukka"
Mulle on tehty tubulaaristen rintojen korjausleikkaus ja laitettu implantit. Tuomitkaa vapaasti, itse olen vihdoin tyytyväinen niihin. Nyt niitä voi kutsua rinnoiksi. Lopputuloksesta halusin mahdollisimman luonnollisen näköiset, enkä usko että kukaan on arvannut minun käyneen toimenpiteessä.
 

Yhteistyössä