Mitkä ovat pienet rinnat?

  • Viestiketjun aloittaja Väiski
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja dr. kaikkitieto:
Rinnat jotka ovat pienemmät kuin siskolla, kälyllä, nyksän eksällä tai anopilla ovat pienet rinnat.

Niihin voi panna sitten silikonia, jos on julkkis, seiska saattaa maksaa, tai apu. (Jos ei ole julkkis pitää itse maksaa tai maksattaa ukolla)
Joidenkin näyttää olevan vaikea ymmärtää, etteivät kaikki halua isoja tissejä, vaikka maksaja olisi kuka...

Mä ainakin tykkäsin sekä (imetyksen jälkeen) roikkuvista 75AA-kokoisista että nykyisistä suht kiinteistä noin 75B-kokoisista enkä usko, että laitattaisin silareita, vaikka Playboy tai Cosmopolitan maksaisi... :p

Onko täällä niitä silarit laitattaneita? Miten esimerkiksi mahallaan nukkuminen tai juokseminen silareitten kanssa verrattuna aikaan ennen niitä?
 
Pikkutisukka
Minulla näin: Pieni yläosa eli A-kuppi, mutta muodokas pylly johon olen tyytyväinen ja niin on miehenikin. Olen nyt 24 ja olen nyt alkanut ajattelemaan että haluaisin vähän kokoa etuvarustukseen. Ongelmana on kuitenkin se, että mieheni on liiankin tyytyväinen rintoihini ja sanoo jatkuvasti että vaikka se olisi hänen viimeinen teko, niin hän ei anna minun ottaa rintojen suurennusta ja pitää pienistä rinnoista. Joudun koko ajan kerjäämään että pääsisin suurentamaan rintojani. Joku voisi olla tilanteeseen tyytyväinen, mutta miksi minä en saa tehdä itselleni mitä haluan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutisukka:
Minulla näin: Pieni yläosa eli A-kuppi, mutta muodokas pylly johon olen tyytyväinen ja niin on miehenikin. Olen nyt 24 ja olen nyt alkanut ajattelemaan että haluaisin vähän kokoa etuvarustukseen. Ongelmana on kuitenkin se, että mieheni on liiankin tyytyväinen rintoihini ja sanoo jatkuvasti että vaikka se olisi hänen viimeinen teko, niin hän ei anna minun ottaa rintojen suurennusta ja pitää pienistä rinnoista. Joudun koko ajan kerjäämään että pääsisin suurentamaan rintojani. Joku voisi olla tilanteeseen tyytyväinen, mutta miksi minä en saa tehdä itselleni mitä haluan?
ootko sä kertonut tyytymättömyytesi vaikuttavan itsetuntoosi jne?
ja oletko täysin varma että haluat laittaa silikonit? ne on kumminkin ikuiset sitten. toki ne voi poistaa,mutta senjälkeen tarvitaan leikkaus jotta niistä saadaa kauniit,muuten ne on vaan nahka pussit.
miettikää yhdessä syitä jne. loppupeleissähän ratkaisu on vaan sun.
 
äitiX2
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja dr. kaikkitieto:
Rinnat jotka ovat pienemmät kuin siskolla, kälyllä, nyksän eksällä tai anopilla ovat pienet rinnat.

Niihin voi panna sitten silikonia, jos on julkkis, seiska saattaa maksaa, tai apu. (Jos ei ole julkkis pitää itse maksaa tai maksattaa ukolla)
Joidenkin näyttää olevan vaikea ymmärtää, etteivät kaikki halua isoja tissejä, vaikka maksaja olisi kuka...

Mä ainakin tykkäsin sekä (imetyksen jälkeen) roikkuvista 75AA-kokoisista että nykyisistä suht kiinteistä noin 75B-kokoisista enkä usko, että laitattaisin silareita, vaikka Playboy tai Cosmopolitan maksaisi... :p

Onko täällä niitä silarit laitattaneita? Miten esimerkiksi mahallaan nukkuminen tai juokseminen silareitten kanssa verrattuna aikaan ennen niitä?
Mulle on laitettu 8 vuotta sitten. Sen jälkeen olen saanut 2 lasta, molempia imettänyt pitkään. Mahallaan nukkuminen onnistuu, samoin juokseminen :)
Ja varsinkin nyt raskauksien ja imetysten jälkeen rinnat ovat erittäin aidon oloiset ja tuntuiset.

 
pikku- nainen
minulla on ilman rintaliivejä tosi pienet rinnat ja liivien kanssa aa tai a
pelkään mennä suihkuun uima hallissa tai kavereiden kanssa koska pelkään mitä he sanovat kun huomaavat että ilman liivejä minulla ei melkein ole rintoja
 
Mulla on B-kupit ja pidän niitä pieninä. Kun onhan ne, mitä nyt vähän uimahalleissa yms. on ympärilleen vilkuillut niin aika monella taitaapi olla jotkut DDD:t, etenkin kun ikää tulee lisää ja painoakin vähän...

Kuitenkin B:t on mun mielestä sellaiset pienet, mutta silti sopivat. Ei niitä tarvitse hävetä. Eikä tietysti tarvitsisi AA:takaan kenenkään hävetä. Ihme tissipainotteista tää nykymeno =/ Meitä on niin moneksi. Siinä missä jonkun hiukset on vaaleat ja ohuet ja toisen tummat, paksut ja kiharat, on tissejäkin joka junaan. Todella ikävän tästä vaan tekee noi nykyiset ulkonäköpaineet.
 
Pienet rinnat...itse ajattelen rintojen olevan pienet jos selälläsi makaessasi niin rinnat katoavat. Juu, isompi rintasilla saattaa varustus valahtaa kainaloihin ;) mutta pienirintaisilla ei tuota "ongelmaa" ole.
En kylläkään kannata sellaisia luonnottomia palloja, mutta haluaisin itselleni hieman isommat rinnat kuin mitä nyt on..ja valitsisin itselleni pisaran-malliset silikonit joilla kuppikokoani nostettaisiin c-kuppiin.
 
offtopic
Joko tästä kuppikokoväärinkäsityksestä voitaisiin päästä. Itsellä on rintaliivien koko 65E ja rintani ovat rehellisesti sanottuna pienet (mahtuu yhteen käteen). ABCDEFGHI ei kerro asiasta tissien koosta yhtään mitään.
 
Joko tästä kuppikokoväärinkäsityksestä voitaisiin päästä. Itsellä on rintaliivien koko 65E ja rintani ovat rehellisesti sanottuna pienet (mahtuu yhteen käteen). ABCDEFGHI ei kerro asiasta tissien koosta yhtään mitään.
Mun on hirmu vaikea kyllä nyt ymmärtää miten e-kupin rinnat olisivat noin pienet...tähän on varmasti nyt olemassa joku logiikka joka avaa tämän jutun myös mulle, vai tajuavatko tän yhtälön kaikki muut ?
 
A-B pienet
C keskikokoiset
D täyteläiset
DD-E isohkot
F-> isot

Jokseenkin näin itse järjestelisin, mutta riippuu toki paljon minkälaisessa kropassa ne on kiinni ja mikä on se ympärysmitta. Toisen B:t voi tosiaan olla aika mitättömän näköiset, kun toisella ne taas on enemmän jo luokkaa "täyteläiset". Ja pienissä rinnoissa ei ole mitään vikaa. Itselläni on liian isot.
 
"hui"
Mulla on d kupin boobsit ja haluaisin pienemmät ja kiinteämmät. Laiska jumppaaja kun olen, niin roikkuvat liikaa. Mies kyllä jaksaa niitä kehua. Nolottaa ittee kun noi kerää liikaa huomiota. Mä kuutenkin olen muutakin, kuin noi tissit.
 
miula on a-kuppi ja käytän usein push-uppeja, kärsin vielä tässäkin iässä tissikateudesta.. kun raskausaikana rintani suurenivat c:en, luulin olevani taivaassa! miula kun on omenamaha & leveät hartiat, tämä kroppa vaatisi uhkeamman rintavarustuksen :kieh:
 
[QUOTE="uuu";24203567]No kuppi on suhteessa rinnanalusmittaan. Toi 65E vatsaa suunnilleen samaa kuin 75C tai 80B.[/QUOTE]

Aha..no tulipa tämäkin tieto sitten ihan puuntakaa :ashamed:

Jotenkin olin ihan täysin ajatellut jotta ympärysmitta on tuo nro ja sitten kuppikoko on se minkä verran ihmisellä sitä rintavarustusta on...
 
Viimeksi muokattu:
dfdfdf
Mulla on rintsikka koko 70b. Ennen alsta se oli 70c. Ja tietty nää on vähä löysemmät kuin ennen lasta. Juurikin c tai d olis kiva koko. Nolottaa kun seksin aikana jos makaan selälläni niin mies ei oikein saa kiinni rinnasta, menee niin lättänäks. :ashamed:
 
"asd"
Rumasti tehty mielestäni nuo virontissit. Parempaakin jälkeä saa jos maksaa.

Itselläni on 70E, symmetriset ja toistaiseksi ihan tarpeeksi terhakat. Tykkään. Ehkä joskus vanhemmalla iällä on tarve kohotella, mutta sen näkee sitten. Omassa kropassa c tai alle olisi mielestäni pienet tissit.
 
"mä"
Mulla on b-kuppi ja ihan kauniit, pyöreät tissit omasta mielestäni. Urheilen paljon, joten sikälikin nää pienehköt on hyvät. Joskus jossakin tilanteissa isommatkin olis kivat, mutta maksimissaan haluisin c:t.
 

Yhteistyössä