Mitkä ovat pienet rinnat?

  • Viestiketjun aloittaja Väiski
  • Ensimmäinen viesti
mia
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Noista kuvista vasemman puoleiset on ne, mitkä haluaisin. Oikeasti mulla on hirveät lerput, eripariset ja rumat. Toinen D- ja toinen pieni C. Voitte vaan kuvitella, miten RUMAT ne on!!!
Jaa noi vasemmanpuoleiset oikeesti? Eihän niitä voi ees tisseiksi kutsua, varmaan vie pienemmät ku AA kupit.
Vaikka olisivat --A niin silti nuo on kauniit. Omiini verrattuna.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
SEhän riippuu minkäkokoisessa ihmisessä ne b-rinnat on kiinni.

Mulla on A-kokoset, mutta olen aika pieni muutenkin. Mun mielestä mulla vois olla paljon pienemmätkin ja silti tykkäisin.

Kuvassa olevat ihan pienet näyttävät kypsymässä olevan tytön rinnoilta ja ovat mun mielestä tosi ihanat. Karmeaa, kun on pitänyt leikata.
Niin, no mä olen 30+, enkä välttämättä haluaisi näyttää "kypsymässä olevalta tytöltä". Mutta rahaa ja uskallusta leikkaukseen ei ole. Eikä oikeastaan mitään muutakaan syytä kuin oma lievä turhamaisuus.
Jaa. No mä kyllä olisin tollasiin ihan tyytyväinen. Mutta minkäs sille voi, jos sun täytyy itse keksimällä keksiä niitä juttuja, millä sais ittensä tyytymättömäksi ja itteleen pahan mielen.
Ja missä kohtaa luki että keksimällä keksin juttuja tyytymättömyyteen ja pahaan mieleen?Kuule ihan sun mielenterveyden vuoksi kerron, että mulla on ihan aitojakin ongelmia, tissit on mun pulmista pienin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
SEhän riippuu minkäkokoisessa ihmisessä ne b-rinnat on kiinni.

Mulla on A-kokoset, mutta olen aika pieni muutenkin. Mun mielestä mulla vois olla paljon pienemmätkin ja silti tykkäisin.

Kuvassa olevat ihan pienet näyttävät kypsymässä olevan tytön rinnoilta ja ovat mun mielestä tosi ihanat. Karmeaa, kun on pitänyt leikata.
Niin, no mä olen 30+, enkä välttämättä haluaisi näyttää "kypsymässä olevalta tytöltä". Mutta rahaa ja uskallusta leikkaukseen ei ole. Eikä oikeastaan mitään muutakaan syytä kuin oma lievä turhamaisuus.
Jaa. No mä kyllä olisin tollasiin ihan tyytyväinen. Mutta minkäs sille voi, jos sun täytyy itse keksimällä keksiä niitä juttuja, millä sais ittensä tyytymättömäksi ja itteleen pahan mielen.
Ja missä kohtaa luki että keksimällä keksin juttuja tyytymättömyyteen ja pahaan mieleen?Kuule ihan sun mielenterveyden vuoksi kerron, että mulla on ihan aitojakin ongelmia, tissit on mun pulmista pienin.
No eikö sitten kannattaisi opetella pitämään niistä?
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei täällä kannata kysellä rintojen koosta, kun ennen pitkää ilmaantuu kasapäin niitä, joiden mielestä C on aivan naurettavan pieni, mutta "nämä minun M-kokoiset ovat isot".
Tästä tuli mieleeni kun työkaveri joskus valitteli c-kupin rinnoistaan että kun on niin isot, niin mieheni tokaisi mulle myöhemmin, että kun ne ei ees oo isot...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
SEhän riippuu minkäkokoisessa ihmisessä ne b-rinnat on kiinni.

Mulla on A-kokoset, mutta olen aika pieni muutenkin. Mun mielestä mulla vois olla paljon pienemmätkin ja silti tykkäisin.

Kuvassa olevat ihan pienet näyttävät kypsymässä olevan tytön rinnoilta ja ovat mun mielestä tosi ihanat. Karmeaa, kun on pitänyt leikata.
Niin, no mä olen 30+, enkä välttämättä haluaisi näyttää "kypsymässä olevalta tytöltä". Mutta rahaa ja uskallusta leikkaukseen ei ole. Eikä oikeastaan mitään muutakaan syytä kuin oma lievä turhamaisuus.
Jaa. No mä kyllä olisin tollasiin ihan tyytyväinen. Mutta minkäs sille voi, jos sun täytyy itse keksimällä keksiä niitä juttuja, millä sais ittensä tyytymättömäksi ja itteleen pahan mielen.
Ja missä kohtaa luki että keksimällä keksin juttuja tyytymättömyyteen ja pahaan mieleen?Kuule ihan sun mielenterveyden vuoksi kerron, että mulla on ihan aitojakin ongelmia, tissit on mun pulmista pienin.
No eikö sitten kannattaisi opetella pitämään niistä?
Miksi niistä erikseen täytyisi pitää? Olen ylipäätään kroppaani ihan just niin tyytyväinen kuin tällaiseen kroppaan voi olla, samoin mun mies. Ja kuten sanottu, ongelmani muualla, ei ulkonäössä. Ja vaikka palvoisin ulkonäköäni, se taas ei poistaisi niitä muita epäkohtia.
 
ollaankohan me baiset koskaan tyytyväisiä rintoihimme :whistle:
itsellä oli nuo kuvan alkuperäiset kun olin 18 vuotias ja painoin 57kg.. ja nyt painan ihan liikaa ja kuppi on c, vielläkin inhoan rintojani, enkä jos paino atiputan niin saan roikkuvat c ja taas olen tyytymätön :saint:
 
No siis olkaa tyytyväisiä jos teillä pienehköt ja sirot (muotonsa pitävät) rinnat. Kun kuppikoko alkaa suureta n iin maan vetovboima alkaa vaikuttaa :kieh: . Mulla aina ollut isot rinnat ja kahden lapsen jälkeen eivät enää mahdu edes e-kuppiin. Ovat siis isot ja roikkuvat ja olen aina hävennyt niitä. Esim. eilen kun hypin trampoliinilla lasten kanssa niin johan tuli tiellä ajavilta keskenkasvuisilta kommenttia että kato, rinnat pomppii tolla! Hyvä etteivät ojaan ajaneet ja taas mua hävetti.
 
DarkMoonLight
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
No siis olkaa tyytyväisiä jos teillä pienehköt ja sirot (muotonsa pitävät) rinnat. Kun kuppikoko alkaa suureta n iin maan vetovboima alkaa vaikuttaa :kieh: . Mulla aina ollut isot rinnat ja kahden lapsen jälkeen eivät enää mahdu edes e-kuppiin. Ovat siis isot ja roikkuvat ja olen aina hävennyt niitä. Esim. eilen kun hypin trampoliinilla lasten kanssa niin johan tuli tiellä ajavilta keskenkasvuisilta kommenttia että kato, rinnat pomppii tolla! Hyvä etteivät ojaan ajaneet ja taas mua hävetti.
no minulla vielä yllättävän kiinteät raskauden jälkeen ( en saanut imetettyä, tahtonut olisin kyllä..) mutta veikkaanpa, että d,e tms kuppi kyllä roikkuisi jo aika pahasti... rehellisesti sanoen varauduin kyllä työrukkasiin ! :D T. a/b kuppinen mama
 
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Vasemmanpuoleiset on tosi nätit, oikeanpuoleiset tusinakamaa!

(Mulla on jotain noiden kahden väliltä.)
Kyllä nuo vasemmanpuoleiset ovat kyllä tosi tosi pienet rinnat, mutta minkäs teet jos sellaiset omistaa.
Oikeanpuoleiset eivät todellakaan ole mitään tusinakamaa muuta kuin siinä mielessä, että ovat silikonit. Harvalla on yhtä pyöreät ja täyteläiset rinnat luonnostaan, mutta niitäkin löytyy.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei täällä kannata kysellä rintojen koosta, kun ennen pitkää ilmaantuu kasapäin niitä, joiden mielestä C on aivan naurettavan pieni, mutta "nämä minun M-kokoiset ovat isot".
Tästä tuli mieleeni kun työkaveri joskus valitteli c-kupin rinnoistaan että kun on niin isot, niin mieheni tokaisi mulle myöhemmin, että kun ne ei ees oo isot...
Eli miehesi mielestä isot rinnat ovat jotain F-> vai mikä oli pointtisi?

 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Noista kuvista vasemman puoleiset on ne, mitkä haluaisin. Oikeasti mulla on hirveät lerput, eripariset ja rumat. Toinen D- ja toinen pieni C. Voitte vaan kuvitella, miten RUMAT ne on!!!
Jaa noi vasemmanpuoleiset oikeesti? Eihän niitä voi ees tisseiksi kutsua, varmaan vie pienemmät ku AA kupit.
Peesi tähän...
Ihan kauheet noi vasemman puoleiset!! Man boobsit!!! :D

Mutta upea tulos leikkauksen jälkeen!
 
voih
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ollaankohan me baiset koskaan tyytyväisiä rintoihimme :whistle:
itsellä oli nuo kuvan alkuperäiset kun olin 18 vuotias ja painoin 57kg.. ja nyt painan ihan liikaa ja kuppi on c, vielläkin inhoan rintojani, enkä jos paino atiputan niin saan roikkuvat c ja taas olen tyytymätön :saint:
Mulla on kuppikoko hätinä a. Ja raskaus/imetysaikana minusta oli aivan ihanaa, kun oli kuppikoko iso c. Sillon mulla oli tosiaan rinnat. Sekin vielä, että a-kokokin voi roikkua...
 
ihmettelee hän
Hei te imettäneet,

onko kaikilla rinnat rupsahtaneet raskauden tai imetyksen myötä?

Mulla kuppi-koko (c) pysy suurinpiirtein samana koko raskauden ja imetyksen ajan ja imetin lastani vuoden. Imetyksen lopetuksesta on nyt pari kuukautta, ja rintani ovat ihan samannäköiset kuin aina ennenkin, siis samannäköiset myös kuin ennen raskautta.

Tuleeko ne tästä vielä rupsahtamaan, vai voiko todella olla niin ettei tämä imetys vaikuttanutkaan niihin ollenkaan??? Käsitin ettei se ole mahdollista...
 
mulla oli nuorena pieni b-kuppi, kasvoi iän ja lihomisen myötä c-kupiksi ja silloin oli tosi kivat tisssit. Raskausaikana kasvoi d.hen ja imettäessä varmaan alussa e.hen.
silloin oli kyllä harvinaisen povipommi olo, vielä kun laihduin reilusti synnytyksen jälkeen.
Imetyksen loputtua tissit palasivat c-kuppiin mutta malli on vähän semmonen rukkanen...

Mutta kuvan tisseistä leikatut on kivat. leikkaamattomatkin on musta kuitenki ihan hyvät. jos on pieni ihminen ja timmi kroppa niin sopii oikeen hyvin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Brunette73:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo "korjaillut" eivät näytä mielestäni aidoilta. On kait makuasia, mutta en tiedä ketään kenellä olisi tuon muotoiset luonnostaan.

Mullapa on ja joku on tosiaan joskus erehtynyt luulemaan niitä silkkareiksi.
Munkin mielestä noi on aika kovan näköset pallot. Pehmeemmät ja pisaramaisemmat olis parempi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Brunette73:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo "korjaillut" eivät näytä mielestäni aidoilta. On kait makuasia, mutta en tiedä ketään kenellä olisi tuon muotoiset luonnostaan.

Mullapa on ja joku on tosiaan joskus erehtynyt luulemaan niitä silkkareiksi.
Munkin mielestä noi on aika kovan näköset pallot. Pehmeemmät ja pisaramaisemmat olis parempi.
tekotisseissä on se paha puoli etä sitä ylimäärästä nahkaa siihen pisaramaisuuteen ei ennestään ole. Mut jos kattoo esim. Lola Wallinkosken tissejä niin aika hyvin silikonit on tipahtanut lapsien myötä.

 
Vai ei A-kuppi ole edes rinnat. :headwall:

Mikähän niiden rintojen tarkoitus on? Itse olen pienirintainen (muutenkin kyllä pienikokoinen), mutta olen elämässäni imettänyt yhteensä yli neljä ja puoli vuotta. Olen kyllä täysin vakuuttunut siitä, että minulla on rinnat, vaikka B-kupin liiveihin voisin pakata myös evääni.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ollaankohan me baiset koskaan tyytyväisiä rintoihimme :whistle:
itsellä oli nuo kuvan alkuperäiset kun olin 18 vuotias ja painoin 57kg.. ja nyt painan ihan liikaa ja kuppi on c, vielläkin inhoan rintojani, enkä jos paino atiputan niin saan roikkuvat c ja taas olen tyytymätön :saint:
Mulla on kuppikoko hätinä a. Ja raskaus/imetysaikana minusta oli aivan ihanaa, kun oli kuppikoko iso c. Sillon mulla oli tosiaan rinnat. Sekin vielä, että a-kokokin voi roikkua...
Mullakin oli imetysaikana isot! Inhosin niitä ja odotin malttamattomana milloin ne kutistuisivat takaisin pieniksi. Imetyksen jälkeen koko 75A oli liian iso ja 75AA olisi yleensä ollut sopiva, mutta niitä ei oikein löytynyt kaupasta, joten poimin sitten sopivat niistä merkeistä ja malleista, joissa 75A vastasi vähän pienempää kokoa... Olin silti ikionnellinen, että olin päässyt isoista eroon! Nykyinen koko on vähän tuota suurempi. Rasvaa ja/tai lihasta rinnan alle lienee jonkin verran kerääntynyt. Samalla muoto on (ilman ulkopuolista apua) korjaantunut taas melko lähelle entisiä puolipalloja... :D
 
dr. kaikkitieto
Rinnat jotka ovat pienemmät kuin siskolla, kälyllä, nyksän eksällä tai anopilla ovat pienet rinnat.

Niihin voi panna sitten silikonia, jos on julkkis, seiska saattaa maksaa, tai apu. (Jos ei ole julkkis pitää itse maksaa tai maksattaa ukolla)
 

Yhteistyössä