Mitkä on yleensä kolme viimeisintä asiaa mitä teette ennen nukkumaanmenoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja dam:
kukaan ei rakastele? (huolestuttavaa)
Ja ilmeisesti vain mun mieheni saa hyvänyönpusun!?

Meettekste ain samaan aikaan nukkumaan? Ei me vaan mennä, mies kukkuu töllön ja kirjan ääressä puoleen yöhön.
No mutta, voi kai sitä kuitenkin pussata?

No voi kai ja pussataankin, mutku kysyttiin kolme viimeisintä asiaa.. Mä häärin sen pusun jälkeen viel vaiks mitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja dam:
kukaan ei rakastele? (huolestuttavaa)
Ja ilmeisesti vain mun mieheni saa hyvänyönpusun!?
Kai nyt rakastella voi muulloinkin kuin yöllä pimeässä peiton alla puoliunessa? Ja hyvänyön suukon joudun antamaan paljon aiemmin, koska mies käy noin tuntia ennen nukkumaan kuin minä.

Mun viimeiset kolme tekoa ovat vitamiinien otto, vessassa käynti ja sähkölaitteiden/valojen sammutus.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja dam:
kukaan ei rakastele? (huolestuttavaa)
Ja ilmeisesti vain mun mieheni saa hyvänyönpusun!?

Meettekste ain samaan aikaan nukkumaan? Ei me vaan mennä, mies kukkuu töllön ja kirjan ääressä puoleen yöhön.
kun ollaan kotona, niin mennään AINA yhtä aikaa:) Olen ottanut samarytmisen ihmisen kuin itsekin olen. Ja pusu oli kyllä listassani viimeisenä:)

Joku kysyi, että eikö kukaan rakastele? En kyllä koskaan viimeiseksi. Sen jälkeen käyn pissalla, haen veteni ja pussaan miestäni kuten muinakin iltoina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:
No voi kai ja pussataankin, mutku kysyttiin kolme viimeisintä asiaa.. Mä häärin sen pusun jälkeen viel vaiks mitä :)
No mulla se on viimeinen teko ennen nukkumaanmenoa, mies voi kyllä jäädä valvomaan. Harvoin mies menee ennen minua nukkumaan.

Ja sulla on hauska nikki!

=)
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Tämäkin ketju osoittaa hyvin, että suurin osa naisista ei osaa laskea edes kolmeen. :kieh:
eikä se yks päätorvelo mies osaa edes vastata siihen mitä kysyttiin :kieh:
Sä uivelo et sitten osaa lukeakkaan, olen vastannut jo aiemmin :kieh:
 
kinuski
Riippuu ihan illasta, mutta 3 ihan viimesintä:

- käyn röökillä
- käyn vessassa ja pesen hampaat
- kömmin miehen kainaloon pussailemaan ja kattomaan telkkaria kunnes nukahdan.

Sit jos sekstaillaan, niin pitää käydä vielä röökillä ja vessassa, ja sit takas sänkyyn kattomaan telkkaria.
 

Yhteistyössä