Mitkä olivat ensimmäiset sanat kun näit juuri synnyttämäsi vauvan?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
jossu
joka kerta sitä on vain hymyilty miehen kanssa tyhmän näköisinä, halailtu toisia ja sopertanut "voi pikkunen, mihin sää oot joutunut, ei oo mitään hätää" on siinä kyllä kätilöillä varmaan aika monta yhtä "järkevää" sananvaihtoa nähtynä :)
 
Esikoinen "IIIhana! olipas tää helppoa, tätä voisin tehdä työkseni" =)

Keskimmäinen: "Onko se elossa? Kaunein näkemäni vauva" (joutui suoraan happikaappiin) (niin ja ennenkuin näin pojan, kysyin heti onko down-lapsi, kun olin siitä unta nähnyt :ashamed: )

Kuopus: en sanonut mitään, mutta ajattelin että onpas ruma :ashamed: ja todella kaunis tyttö on :heart:
 
hei
Ottakaa se pois. =( Olin niin väsynyt synnytyksestä ja heti laittoivat rinnan päälle pojan. Ensimmäiset sanat siis oli "ottakaa se pois". Mies lähti siitä kätilön kanssa pojan pesemään ja istukan tulon jälkeen itsekkin jaksoin jo pojan syliini ottaa. Olihan se kyllä siinä vaiheessa jo todella ihana tunne. =)
 
AnniHelena71harmaana
Ekasta hoin ja itkin ja nauroin yhtäaikaa sekopäisenä kamalan ponnistuksen jälkeen: poika, poika, poika. Tokasta en oikeastaan muista, syntyi hätäsektiolla ja sain osastolla nähdäkseni vasta iltäpäivällä ja itse vielä ihan pökkerössä.
 

Yhteistyössä