siellä siis myydään kakkoja.Alkuperäinen kirjoittaja -:täällä myydään leipää joka on kakko.
Kerrohan esimerkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tolla, kun tarkoitetaan tuolla.
Mullon kova jano.Alkuperäinen kirjoittaja -:miten sanotte että teillä on kova jano esimerkiksi: mä sanoisin esim. kotosalla olessa normaalisti Mul o kova jano
Mullon ihan kauhia janoAlkuperäinen kirjoittaja -:miten sanotte että teillä on kova jano esimerkiksi: mä sanoisin esim. kotosalla olessa normaalisti Mul o kova jano
oulussa sanotaan kinttaat.Alkuperäinen kirjoittaja Pläääääääääh!:Oulun murre! Hillua=hilloa .....ihan kun pi..ua, ruukata= olla tapan .....ihan kun runkata,täsä, misä, määääääää, kintakset=kintaat/rukkaset .............
Mä sanoisin: "mullon jano - lähteesi vettä".Alkuperäinen kirjoittaja -:miten sanotte että teillä on kova jano esimerkiksi: mä sanoisin esim. kotosalla olessa normaalisti Mul o kova jano
TÄMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En edes osaa sanoilla kertoa kuinka suunnattomasti toi mua ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja argh:"Tuntuu pahalle, näyttää hyvälle jne".
Tuntuu pahalta ja näyttää hyvältä on oikein.
Tietyssä mielentilassa lähes kaikki. Joskus ne taas lämmittävät mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Murmur:Esimerkiksi tavan, limpata, kampata tukkaa. Lisäilen myöhemmin ärsytyksiä.
Mua janottaa tosi paljon tai mua janottaa ihan älysti, riippuen kenen kaa puhunAlkuperäinen kirjoittaja -:miten sanotte että teillä on kova jano esimerkiksi: mä sanoisin esim. kotosalla olessa normaalisti Mul o kova jano
Joo, mää puhun justiinsa nuin .Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kukkaan, mikkään, rupiaa, pannee, kipiä, komia, täälä, sielä, tekkee, makkaa, pimiä jne.