Mitkä asiat seurustelukumppanissa saisi sinut lopettamaan suhteen?

  • Viestiketjun aloittaja "Emmie"
  • Ensimmäinen viesti
"vaimo"
Se, ettei ole valmis laittamaan parisuhdetta etusijalle asioissa, alkoholismi ja runsas kohtuukäyttö, "miesten töiden" osaamattomuus kun ei siitä tule mitään että mies tuntee itsensä naiseksi minun rinnalla, niinkin on käynyt kun olen miehisellä alalla töissä. Pieni penis ja ahdasmielisyys seksiasioita kohtaan, epäluotettavuus, velkaisuus, köyhyys ja vastuuttomuus myös ehdoton ei, siihen en enää lähde. Ja jos ei vain klikkaa vaikka olisi kuinka hyvä, niin ei kiitos.

Onneksi ei tarvitse enää seuraa hakea, oli kyllä raastavaa hommaa.
 
"mei"
[QUOTE="vaimo";29984046]Se, ettei ole valmis laittamaan parisuhdetta etusijalle asioissa, alkoholismi ja runsas kohtuukäyttö, "miesten töiden" osaamattomuus kun ei siitä tule mitään että mies tuntee itsensä naiseksi minun rinnalla, niinkin on käynyt kun olen miehisellä alalla töissä. Pieni penis ja ahdasmielisyys seksiasioita kohtaan, epäluotettavuus, velkaisuus, köyhyys ja vastuuttomuus myös ehdoton ei, siihen en enää lähde. Ja jos ei vain klikkaa vaikka olisi kuinka hyvä, niin ei kiitos.

Onneksi ei tarvitse enää seuraa hakea, oli kyllä raastavaa hommaa.[/QUOTE]

Minä olen nyt tämän asian edessä. `ei ole valmis laittamaan parisuhdetta etusijalle´. Tässä tapauksessa PERHETTÄ.
Ero on silti vaikea edes ajatuksentasolla, kun suhde on pitkä.
 

Yhteistyössä