Mitkä välikausipuvut/haalarit ja toppapuvut parhaimpia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ölömölö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kannan korteni kekoon: meidän lapsilla on ollut halpispuvut joka vuosi. lapset on kasvaneet sen verran vuosittain ettei edellistalven pukua ole voinut enää käyttää. (pienempi on sitten saanut tyytyä isomman vanhaan ja hyvin on pelannut, merkkeinä mm. ciraf ). ei ole tarvinut kh-tukia kaikenmaailman tekkeihin ja suprafilleihin tuhlata.
sadesäällä laitan mieluummin kurahousut (helppo puhdistaa suihkussa) kuin pesisin koko puvun ja odottelisin kuivumista ikuisuuden.

minä nyt tänä vuonna 8-vuotiaalle tytölle jonathanin housut (ruskeat tähti) ja varmaan reiman takin kin tolla 10 kk lapsella reimatec. ihastelin oliviaa ja onervaa, käykää pä täällä: reimatec.fi. onko teillä näistä kokemusta. tää vuonna varmaan osatan tytölle reimatecin nilkkurit. niissä joku vuoria, anttilassa näin. hintaa en ole vielä katsonut. ehkä vikingit taas kuitenkin. onko kokemusta? etelässä tänä talvena aikä kylmää, välillä loskaa. kaikki alle satasen kengät sopivat. niin tervetuloa vihjeitä. jalka 33. ja sitten. reimatecit vai elsa pitkäset tähän talveen? nyt selvitän miltä näyttää ticket to heavenin uffo ja menen päiväunille vauvan kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja harakka:
rasavill on ehdoton ykkönen, reimatecit minusta huonoja, ei kestä mitään.

mä oon kans todennu että reimatec on huono.menee äkkiä puhki.Mutta menee rasavilkin vilkkaalla tapauksella, ellei osta cordurakankaisena sitä.

itse suosin cordurakankaisia haalareita meidän 5vuotiaalla, joka remuaa todella paljon pihalla.Ne on ainoat jotka kestää sen käytössä.Lassiet on perushyviä, mutta kun ne EI pidä vettä!!!Olen nekin testannu ja tiedän sen.että jos vedenpitävyys on tärkeä niin unohda lassiet.JOpa lassietec päästää läpi kun tarpeeksi rällästää.

ReimaTec on surkea !
On ensimmäinen ja vika haalari meillä kyllä.

Siitä on kaksi nepparia jo lähtenyt irti kokonaan, ja alaosassa reikä. Pukua on käytetty vajaa kuukausi ja ihan normaalisti, ei esim. kontattu missään.
En ymmärrä tota reikää.
Lassien pukuja on käytetty monella lapsella ja edelleen reiättömiä ovat joka puolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja harakka:
rasavill on ehdoton ykkönen, reimatecit minusta huonoja, ei kestä mitään.

samaa mieltä reimatecit eivät kestä katso ostaessasi sitä hankaudenkestävyyttä lapussa jos on alle 40 000 kierrosta niin ei tule kestämään 2,5vuotiaan leikeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:
tää vuonna varmaan osatan tytölle reimatecin nilkkurit. niissä joku vuoria, anttilassa näin.

reimatecin kengät ovat huonoja.he ovat vaatevalmistajia eivätkä kengistä näytä tajuavan mitään.

Antamillasi ehdoilla ostaisin joko kevyttoppaversion Rasavilista tai Lassietecista, joista rasavil on kestävämpi, mutta kalliimpi. Tai ihan ohuen välikausi Jonathanin Corduramallin. Jonathanille toivoisin kevyttoppaa myös. Talvicordurahaalareista nyt kahden talven ajalta kahden lapsen hyvä kokemus.

Mä anna ääneni Rasavil Corduralle ja Reima Kiddolle sillä näiden alaosat kestävät hyvin kovaakin kulutusta mutta ovat myös vedenpitävät ja saumati niissä on teipattu. Meidän poika on Rasavillin kanssa istusekllut ja pomppinut vesilätäkissä eikä ole vielä koskaan haalari päästänyt mitään läpi. Nämä haalarimerkit kestäneet ehdottomasti paljon parmmin kuin muut. Myös hengittäneet niin että ei ole lapsi ollut hikinen kuten esim. lassietecin alla. Kuulemma myös Reimatec+ toimii yhtä hyvin

Yhteistyössä