Erittäin pinet ja näppärät rattaat, ei matkiksia, mitkä olisivat hyvä hankinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ögonblick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ögonblick

Aktiivinen jäsen
11.06.2007
1 167
0
36
Meillä on nyt käytössä pe, keinet, kahdella kääntyvällä etupyörällä olevat ns tarvel-system, x-lander merkkiset vaunut/rattaat. Ovat pienet, kevyet ja näppärät, mutta nyt voisi olla tilaisuus saada ne helposti myytyä eteenpäin ja siksipä mietittiin, että mitkä voisivat olla hyvät käytössä vain pelkkinä rattaina.
Ehdotuksia ja ideoita otetaan vastaan, kiitos! :)

Brio racet ovat olleet aikoinaan esikoisella, saisi olla jotain vielä näppärämpää.
Lapsi täyttää vuoden ihan kohta, ja ei tarkoitus ole häntä niissä nukutella yms, elikkä ei tarvitse miettiä muuta kuin helppoa liikkumista sekä näppäryyttä. Talvella pitäisi päästä ainakin sohjossa, eli ei mitään ihan mini pyörillä olevia kuitenkaan. Mitkähän sitten ajaisivat asiansa vai pitäisikö vain pitää vanhat? Toisaalta, ensi kesänä olisi joka tapauksessa ollut tarkoitus myydä nuo pois ja hankkia jotkut edullisemmat..

Mä tykkäsin hirveesti esikoisella käyttää noita brion pony rattaita ovat todella kevyet työntää ja ovat olleet kestävät. Plussaa on sekin että ei ole niin hirveen kalliit ja niihin voi erikseen ostaa kuomun jos halua. Niitä mä ainakin suosittelisin.

Ponyjä en haluaisi myöskään, sillä niissä ei aisaa saa säädettyä ja me olemme aikaste pitkiä. Kokeiltu kun on (esikoisen rattaita ostaessa ) niin tuntuivat lian matalilta, eli käytössä voisi alkaa ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Ponyjä en haluaisi myöskään, sillä niissä ei aisaa saa säädettyä ja me olemme aikaste pitkiä. Kokeiltu kun on (esikoisen rattaita ostaessa ) niin tuntuivat lian matalilta, eli käytössä voisi alkaa ärsyttää..

Mulle ne on ollu just soppelit, vaikka en kovin lyhyt olekaan. Brion Race rattaathan on tosi samanlaiset, kuin Ponyt, mutta ne saa myös teleskooppi aisalla; ootko niitä kattonut?

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Mulle ne on ollu just soppelit, vaikka en kovin lyhyt olekaan. Brion Race rattaathan on tosi samanlaiset, kuin Ponyt, mutta ne saa myös teleskooppi aisalla; ootko niitä kattonut?

Meillä on ollut brio race, ja kuten laitoinkin saisi olla näppärämmät. Meidän tämän hetkiset yhdistelmät ovat kevyemmät kuin nuo racet, joten..

Meillä on ollut brio race, ja kuten laitoinkin saisi olla näppärämmät. Meidän tämän hetkiset yhdistelmät ovat kevyemmät kuin nuo racet, joten..

Luin sun viestin liian nopeasti, jäi tuo huomaamatta =) Sitten en kyllä keksi mitään muita vaihtoehtoja, kun kaikki kevyemmät, mitä tiedän on jo matkarattaita

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emmaljunga Softyt.

Ei, emmaljungaa ei missään tapauksessa.

Miksi ei?

Niitä ei enää edes valmisteta. Scooterit löytyy, mut onko ne leveämmät kuin Racet, näyttää ainakin siltä. Meillä käytössä Racet ja ne on olleet todella hyvät. Ponyja harkittiin ostovaiheessa, mutta paremmat renkaat ja säädettävä aisa ratkaisi valinnan lopulta. Mut joo, niitähän ap ei huolinut, joten turhaan tässä kehuskelen niitä.

meillä on nyt teutonian matkarattaat, jotka oikeasti ei juuri matkarattaita muistuta. ovat niin oikeiden kunnon rattaiden kaltaiset. tosin ei myöskään kovin pienet tai kevyet. ennen mulla oli jotkut orat, siis matkaversiona, ja ne oli ihan peestä. en enää koskaan osta mitään rimpuloita. liputan noiden teutonioitten puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
meillä on nyt teutonian matkarattaat, jotka oikeasti ei juuri matkarattaita muistuta. ovat niin oikeiden kunnon rattaiden kaltaiset. tosin ei myöskään kovin pienet tai kevyet. ennen mulla oli jotkut orat, siis matkaversiona, ja ne oli ihan peestä. en enää koskaan osta mitään rimpuloita. liputan noiden teutonioitten puolesta.

Mitkä teillä on? Siis ne teutonian matkikset?

Sen verran vaan, että kun lapsi kuitenkin on vielä noin pieni, niin eikö kuitenkin olisi hyvä olla mahdollisuus, että rattaat saisi lepoasentoon, jos kuitenkin jossain olette ja lapselle tulee uni?

Olen ajatellut quinnyjä, speedy sx tms, mutta ovat aikaste tavalla samanlaiset kuin meidän tämänkin hetkisetkin. Gesslainin matkikset oli ihan jees näköiset, mutta ne pyörät taitaa olla hiukan liian pienet talvikeleille.. Näin siis yhden kivan mallin. Quinny buzzejakin olen katsonut, mutta..
Rattaat on hiukan hankalat, kun nuo meidän nykyiset on oikeasti todella hyvät, ja periaatteessa niistä kannattaa luopua vain siksi, että saisi hyvän hinnan vielä, eikä tarvitsisi suotta säilyttää koppaa ym jemmassa..

Sen verran vaan, että kun lapsi kuitenkin on vielä noin pieni, niin eikö kuitenkin olisi hyvä olla mahdollisuus, että rattaat saisi lepoasentoon, jos kuitenkin jossain olette ja lapselle tulee uni?

Siis mieluiten täytyy mennä ainakin lepoasentoon. Että ponyt on oikeastaan senkin takia hylättävä. Ja racet hankittiin esikoisen ollessa 8kk ja meni riittävästi alas vaikka ei täysin makuuasentoon saanutkaan.
Ja kaiken lisäksi, niiden pitäisi olla makeet! :whistle:

No, mä olen tossa netissä pyörinyt koko aamupäivän katselemassa vaihtoehtoja ja.. enpä taida myydä vielä. Meidän on niiiin loistavat nuo omat, että en kyllä toisia samanmoisia löydä taatusti. Britaxin vigour kärryt kolmella pyörällä tai quinny speedi xs olivat ainoat varteenotettavat vaihtoehdot ja muksun pitäis mennä niillä sitten niin kauan kuin rattaita tarvitaan, niin.. Enpä sitten tiedä, mahtuisko noihin kumpaakaan. Me mennään noilla nyt ainakin vielä vuosi eteenpäin ja mietitään sit uudestaan. Kaveri saa hommata itselleen uudet samanlaiset jos ehdottomasti kerran nuo meidän haluaa.. :)

Yhteistyössä