Mitkä teippivaipat ovat halvimpia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperolle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taaperolle

Vieras
Taaperoikäiselle etsiskelen halpoja vaippoja. Pottailut sujuvat kotona, mutta päiväkodissa vaippoja vielä käytetään.

Mikä on halvin kappalehinta, johon olette törmänneet? Onko Lidlin 13 c/kpl edullisin?

Voi elämä.. En oikeasti ymmärrä, miksi aina lapsille halvimpia. Käyttäisittekö itse vaikka halvimpia terveyssiteitä - Extraa tai Euroshopperia? Tai halvinta Euroshopperin vessapaprua?

Ja jos niitä ei monta mee, niin eikö ole sama montako senttiä kappaleelta maksavat?

mä ainakaan en osta sitä halvinta. Enkä yleensäkään paljon kato hintaa, maksaa mitä maksaa pakko niitä on olla kuitenkin ja pidetään niitä mitkä on lapselle hyvät.

Meillä oli kyllä Lidlin vaipat käytössä, ja hyvät oli.

Jaa että säästäväinen ei saisi olla ja käyttää halvinta? :laugh:

Ihan periaatteessa pitääkö sen verran kasvattaa statusta, että maksaa kivasta kuvasta takapuolen päällä?

Kyllä mä käytän vaipoissa ja muissakin tuotteissa halvinta sopivaa ja hyvää tuotetta, tietenkään huonoa en pidä vaikka sais ilmaiseksi.

Liberoita sai mammuttimarkkinoilta 3pkt/27e, joten aika edullista oli. Kappalehintaa en ole laskenut, mutta tarjouksista ostamalla säästää. Ja toki eniten säästää, kun näkee vähän vaivaa lapsen opettamiseen vaipattomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liberoita sai mammuttimarkkinoilta 3pkt/27e, joten aika edullista oli. Kappalehintaa en ole laskenut, mutta tarjouksista ostamalla säästää. Ja toki eniten säästää, kun näkee vähän vaivaa lapsen opettamiseen vaipattomaksi.

Aivan, meilläki taapero käyttää vaippoi vaa nukkues yöllä. Pitää vaa toi toinenki heti opettaa samallai koha oppii käveleen.

Lidlin vaipat on aivan parhaita.. Meillä niitä menee vuorokaudessa vähemmän, ku esim jotain pamperseja yms.. Eli tulevat halvemmiksikin meillä, kuin muut merkit.. Sen lisäksi, että ovat meidän vaaville parhaimmaksi todettu..

Yhteistyössä