M
Mr. Boner
Vieras
Meillä vaan on ne asiat paremmin koska tissit on vaan niin upeat katsella ja kosketella, ja jotka aiheuttaa kuhinaa palleissaVarmasti katsoo. Me vaan osataan tehdä se huomaamattomasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä vaan on ne asiat paremmin koska tissit on vaan niin upeat katsella ja kosketella, ja jotka aiheuttaa kuhinaa palleissaVarmasti katsoo. Me vaan osataan tehdä se huomaamattomasti.
Meillä vaan on ne asiat paremmin koska tissit on vaan niin upeat katsella ja kosketella, ja jotka aiheuttaa kuhinaa palleissa
Ni siis ois pare, että ne saisi olla paljaina. Eiks?
Paljaana parempi. Ennen kun naiset otti yläosattomissa aurinkoa etelän rannoilla, ei niiden viehätys minnekkään kadonnut vaikka niitä näkikin usein ja paljon..Ni siis ois pare, että ne saisi olla paljaina. Eiks?
Ne jättää sopivasti mielikuvitukselle tilaaItse asiassa ei, koska niiden kiehtovuus ja kiihottavuus varmaankin häviää jos niitä näkee kokoajan ja jokapuolella
Sellaiset suht niukat bikinien (esim oranssit) topit on varmaan kaikkein sexyimpiä vaikkapa katukuvassa
Nätin napakat
kiitti kuvasta
Kirjoitin tuossa että samanlaiset mutta hiukan isommat. Ei ole minun kuva, enkä ole ikinä lähettänyt tuota kuvaa kenellekään.Lispetti laita uusi kuva ! Tuon kuvan lähetit yksityisviestinä kauan sitten
Laitan harmaana ni kukaan ei arvaa ;D
Olin (ehkä) väärässä, iski se sensuuri kuitenkin. Mahtoiko olla moden päätös vai ahdasmielisen palstalaisen toiminnan tulos?ei me olla, kun me ollaan ihmisiä eikä eläimiä
10v sitten?
Laitan harmaana ni kukaan ei arvaa ;D
Teinit saattaa noin luulla. Jokainen kasvaa aikuiseksi.Minulle se oli pääpointti se mun kysymys
Mutta jos otetaan 100:n naisen ja 100:n miehen otanta, niin kyllä lähes 100%:sti miesten katseista kiinnittyy nimenomaan siihen naiseen jolla on tiukka pusero jssa on antava kaula-aukko ja näkyy uhkeiden tissien vako. Minimekko ja korkkarit vielä kruunaa kaiken upeuden
Vastaavasti katsookohan naisista edes 5% miesten pohkeita tai hauiksia?