Mitkä näistä on sun tissit? Tai lähimpänä niitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eipä ne sitä varten kasvaneet ole.

Maailma ei ole, eikä nainenkaan, miehiä varten.
Typerä vastaus

Samalla kun niillä imetetään vauvaa niin samalla ne on kehittyneet miellyttämään miestä eroottisesti jotta niitä vauvoja innostuvat tekemään, täytyyhän olla jotain muista miehistä eroavaa houkutinta pimperon lisäksi

Molemmat on toisiaan varten koska muuten ihmiselämä loppuisi

Olethan sinä tietoinen että elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää

Mä olisin ihan ok sen asian suhteen että tytöt ja naisetkin kulkis tissit paljaana. Toki rikastajat saattaisi saada väärinkäsityksiä mikäli toivottavasti lähitulevaisuudessa näin aletaan toimimaan.

Typerä vastaus

Samalla kun niillä imetetään vauvaa niin samalla ne on kehittyneet miellyttämään miestä eroottisesti jotta niitä vauvoja innostuvat tekemään, täytyyhän olla jotain muista miehistä eroavaa houkutinta pimperon lisäksi

No jos tolla logiikalla lähdetään, niin miesten pitää pitää käsivarret peitettyinä. Ja pohjelihakset. Pääkin oikeastaan. Hartiat toki myös! Kaikki lihakset ainakin.

Typerä vastaus

Onkohan lehmillä ja sonneilla sama juttu...

Kulli vertautuu pilluun, pillu on monesti hiukan epäesteettinen. Onneksi ei ollut pillunkuvia..
Tuo on kyllä niin totta.

en pitäisi siitä ollenkaan jos joku tuttavuus lähettäisi niitä rämemajavakuvia koska ne on niin rumia, kuten meidänkin vehkeet, mutta kyllä tissikuvat kelpaa ja vaikka minimekko kuvat ne on oikeastaan kaikkein seksikkäimikä mitä naisista voi ottaa. Mutta kyllä bikinikuvatkin on tosi kivoja

Kulli vertautuu billuun jne (automode iskee heti)
——
Tuo on kyllä niin totta.

en pitäisi siitä ollenkaan jos joku tuttavuus lähettäisi niitä ræmem@j@vakuvia koska ne on niin rrjümia, kuten meidänkin vehkeet, mutta kyllä boobskuvat kelpaa ja vaikka minimekkokuvat ne on oikeastaan kaikkein zexsikkäimpiä mitä naisista voi ottaa. Mutta kyllä bicinikuvatkin on tosi kivoja

No jos tolla logiikalla lähdetään, niin miesten pitää pitää käsivarret peitettyinä. Ja pohjelihakset. Pääkin oikeastaan. Hartiat toki myös! Kaikki lihakset ainakin.

tosi mielenkiintoista kuultavaa, kerro nyt lisää ja pliis vastaa kysymyksiinI. Muutkin naiset saa mielellään kommentoida

Muistaakseni olet naimisissa oleva nainen, mutta kun näet lihaksikkaita karjuja kaupungilla niin pääkysymys on se että kostuuko sinun mirrisi silloin kun näet vahvoja käsivarsia ja pohjelihaksia?

itse asiassa luulen, etteivät modet noista erikoisen kiinnostuneita ole (eivätkä siis tiukkapipoisiakaan). Mutta sivun "vierailijoiden" joukossa epäilen olevan ilmiantohaluisia rintojen kauhistelijoita Amerikan malliin.

Tämä kuva esittää rintojen alkuperäisen tarkoituksen: maidon tuotanto jälkeläisille. Olemme nisäkkäitä.
ei me olla, kun me ollaan ihmisiä eikä eläimiä

tosi mielenkiintoista kuultavaa, kerro nyt lisää ja pliis vastaa kysymyksiinI. Muutkin naiset saa mielellään kommentoida

Muistaakseni olet naimisissa oleva nainen, mutta kun näet lihaksikkaita karjuja kaupungilla niin pääkysymys on se että kostuuko sinun mirrisi silloin kun näet vahvoja käsivarsia ja pohjelihaksia?

Joskus. Mut se nyt ei ollut jutun pointti.

Vaan se, että jos naisen on verhottava jokin osa itsestään koska se on miehestä seksuaalinen niin kyl sit pitää miestenkin peittää se mikä naisista on seksuaalista.

Tosi usea taitaisi vastata tähän hymy tai silmät. Siitä sit käyttämään maskia ja aurinkolaseja koko loppuelämän aina ku meet ulos.

Tällaiset, mutta hiukan isompana on lähempänä kuin nuo iltalehden imettimet.
No nyt ymmärrän miksi ihmettelit rintoihin liittyvää hygienia juttua. Kun on isommat rinnat niin hikoillessa rinnan alunen hikoaa ja esim rintaliivin alareuna kostuu, niinpä rintojen aluset on pestävä päivittäin ja kuivattava hyvin sekä vaihdettava puhtaat liivit riittävän useasti.

Joskus. Mut se nyt ei ollut jutun pointti.
Minulle se oli pääpointti se mun kysymys

Mutta jos otetaan 100:n naisen ja 100:n miehen otanta, niin kyllä lähes 100%:sti miesten katseista kiinnittyy nimenomaan siihen naiseen jolla on tiukka pusero jssa on antava kaula-aukko ja näkyy uhkeiden tissien vako. Minimekko ja korkkarit vielä kruunaa kaiken upeuden 😍

Vastaavasti katsookohan naisista edes 5% miesten pohkeita tai hauiksia?

Minulle se oli pääpointti se mun kysymys

Mutta jos otetaan 100:n naisen ja 100:n miehen otanta, niin kyllä lähes 100%:sti miesten katseista kiinnittyy nimenomaan siihen naiseen jolla on tiukka pusero jssa on antava kaula-aukko ja näkyy uhkeiden tissien vako. Minimekko ja korkkarit vielä kruunaa kaiken upeuden

Vastaavasti katsookohan naisista edes 5% miesten pohkeita tai hauiksia?

Varmasti katsoo. Me vaan osataan tehdä se huomaamattomasti.

Yhteistyössä