Mites usein teitin miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UhkeaUlla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tasanen kerran kolmessa päivässä laukeava tuo minun mies...

Ketuttaa silloin kun itsellä tekis mieli vähintään 3 kertaa päivässä ja ketuttaa silloin kun itsellä tekis mieli vaan kerran kolmessa viikossa.

Harvoin menee halut tasan...

olen tavis 41v.mies.vaimon mielestä 3-4krt/kk seksiä riittää.mielestäni on liian vähän.olen ollut aina suht koht viriili.mitäs sitten kun olen esim.52 ja peli ei pelitä?ottaako vaimo nuoren miehen sitten ja itse voin sitten kirota kulunutta lähes tyhjää seksielämääni?mitä tässä teen?vieraisiinko vai tyydynkö kohtalooni? :'(

hei hei heikki , mä haluan noi teidän kerrat kertaa kaksi, mutta VIIKOSSA ! voi sua..ei oo kivaa jos ei saa tarpeeksi seksiä, meillä siis toi määrä, mut silti mä oon varmaan se joka tahtois vielä enemmän, mutten koe olevani puutteessa kuitenkaan, innokas vain...

Tässä sulle lohtuhali, jos se pikkasen jeesais :hug:

Mielihän tekisi vaikka kerran päivässä ja tyytyväinen olisin jo 1-2krt/kk, mutta tilanne on kuitenkin että hyvällä saumalla saanee kerran per 1-3kk. Ei kovin kivaa, mutta elämää kuitenkin.

Meillä kerran viikossa ja viikonloppuna useammin päivässä. Joskus maanantaina on paikat aika hellänä :p :p :p
Kivaa se on kun molemmat sitä haluaa ja pidän kovasti siitä kun mieheni haluaa minua. Kiihotun siitä itsekin ja annan mieheni "ottaa" minut välillä kuten hän haluaa :kieh: :kieh:
Tänään ehkä takaapäin