Täyttä paskaa. Mä voin sanoo, että meillä se olen minä MIES joka tekee uraa, koska mulla on siihen mahis. Kun mä teen uraa, niin mä tienaan nyt 5000-6000e kuussa, tulevaisuudessa kenties enempi. Jos vaimo tekis uraa, se tienais 3000e kuussa, tulevaisuudessa maksimissaan 4 donaa. No kumpi kannattaa valita keihäänkärjeksi?
Eli meillä käy molemmat töissä, mutta luonnollisesti se olen minä MIES joka uhraa duunihommiin enempi. Ja miksikö? No siksi, että lapset saa hyvän kasvuympäristön eikä tartte tinkiä oleellisista asioista.
ja ei tää tarkota että mä oisin joku nollaisä. Menee viikkoja ettei mulla oo yhtään ylityötuntia. Lomat pidän ajallaan ja viikonloput ovat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta vapaa. Joo, en mä arkena ihan hirveesti jaksa lasten kanssa leikkiä, mutta mitä sit. Lasten pitää osata olla keskenäänkin. Kohta kun harrustukset alkaa ni samalla tavalla mä roudaan niitä sinne...
Tää on tätä puusilmäväkinäistasa-arvoo ja väärinpehmustelua. Ja ei se mitään jos nainen on se uratykki. Mutta sitten pitää kanssa olla ne uranäkymät vähintään samaa tasoo kuin miehellä. Ja arvakkaas mitä? Nää uratykkinaiset valitsee lähes aina miehikseen... menestyjiä.
Kyllä on helvetin harvassa se, että nainen painaa uraa ja ukko vetää perusduunia ja panostaa lapsiin ja kotiin. Se vaan on niin, kaikki asiat ei mee niinkuin joku ammatikseen pehmoileva kirjoittaa. Näitä ammattipehmomiehiä on sen verran, että ne luo mielikuvaa että miehen pitäis entisestään laajentaa repertuaaria. Vittu leipä kotiin ja särpimet päälle ja sitten pitäis vielä olla läsnä satapros ja tehä kotitöitä... Miettikää ny itekki.