mites teillä nuo teinien harrastukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihreemamba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
pitänee syventyä paremmin kun aikaa.kiitos vastauksista!ja keittikselle linkistä :flower:

Ollos hyvä =) Mulla ei muuten ole ollut kuin kerran kauan sitten kodin ulkopuolinen harrastus (= karate ), mutta vuosikymmeniä olen voinut harrastaa ihan vaan kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
pitänee syventyä paremmin kun aikaa.kiitos vastauksista!ja keittikselle linkistä :flower:

Ollos hyvä =) Mulla ei muuten ole ollut kuin kerran kauan sitten kodin ulkopuolinen harrastus (= karate ), mutta vuosikymmeniä olen voinut harrastaa ihan vaan kotona.

mä kans harrastin karatea johon menin yksin,siellä sit sain kamuja.
 

Yhteistyössä