mites teillä nuo teinien harrastukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihreemamba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miten ovat innostuneet juuri noihin lajeihin?siis että onko joku kaveri jonka kanssa päättäneet et aletaan harrastaa?kun tytöllä ei niitä kamuja ole kuin muutama ja niillä jo harrastukset....

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
miten ovat innostuneet juuri noihin lajeihin?siis että onko joku kaveri jonka kanssa päättäneet et aletaan harrastaa?kun tytöllä ei niitä kamuja ole kuin muutama ja niillä jo harrastukset....
Kaverin kautta. Lainasi ensin kaveriltaan suojalasit ja aseen. Kun pari kuukautta oli intoa riittänyt, hankittiin omat. On harrastanut jo useamman vuoden eikä loppua näy.

Meijän 15v harrastaa ratsastusta ja rytmistä voimistelua (tyttö)
poika 13v (lasketaanko teiniksi) pelaa jalkapalloa ja jääkiekkoa, äitille alkaa jo olla raskasta kevät ja syksy, mut poika tykkää Silloin kun on molemmista lajeista 2-3 krt/vko treenit ja pelit päälle

17v on alkanut kaverien innostamana ton skeittauksen, kimpas sit touhuuvat lautojensa kanssa... partio ja palokunta on vaan ihan vanhempien vanavedes löydetyt ja sielt sit ne kaverit.

Esikoinen 12v pelailee salibandya, on nytkin kesäharkoissa... kuulosti siltä, että voi olla aika rankka treeni heillä edessä - ylämäkijuoksua :kieh: Ja softaamassa poju on käynyt nyt muutaman kerran. Kyllä varmasti kavereilla on osansa noiden lajien harrastamiseen.

Tyty 9v harrastaa partiota, ja nyt kesäharrastuksena on jalkapallo. Partioon meni kaverin kanssa, mutta jalkapalloon ihan itsekseen.

Kuopuksella 7v ei vielä ole mitään erityistä harrastusta.

eli tiivistettynä kaverin kanssa aloitettu moni harrastus...mites mä saisin tyttöön rohkeutta aloittaa yksin....
Voisko tyttösi aloittaa jonkin harrastuksen, jota hänen kaverinsakin harrastaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
eli tiivistettynä kaverin kanssa aloitettu moni harrastus...mites mä saisin tyttöön rohkeutta aloittaa yksin....
Voisko tyttösi aloittaa jonkin harrastuksen, jota hänen kaverinsakin harrastaa?

no kaveri harrastaa juuri ratsastusta ja toinen kaveri tytön siskon kanssa muuta eikä he haluu häntä samaan harrastukseen...tai siis sisko ei haluu mikä on ihan ymmärrettävää.

Meillä on tyttö aloittanut ihan yksin ja sitä kautta on tullut nopeesti kavereita, ja paljon

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä on tyttö aloittanut ihan yksin ja sitä kautta on tullut nopeesti kavereita, ja paljon

joo,olen koittanut selittää että näin vois saada uusii kaverei mut on niin arka ja ujo ettei halua.

joo,olen koittanut selittää että näin vois saada uusii kaverei mut on niin arka ja ujo ettei halua.

Oisko partio hänel mieleen, siel yleensä kaikki saa pal uusia ystäviä?

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Oisko partio hänel mieleen, siel yleensä kaikki saa pal uusia ystäviä?

ei kuulemma kiinnosta.oisko nyt niin etten koitakkaan hänelle harrastusta,anna olla vai pitäiskö mun tuputtaa jotain vaan harrastamisen takia.

ei kuulemma kiinnosta.oisko nyt niin etten koitakkaan hänelle harrastusta,anna olla vai pitäiskö mun tuputtaa jotain vaan harrastamisen takia.
Anna olla jonkin aikaa ilman harrastusta. Jospa keksisi harrastuksen itse. Eikä harrastusten tarvitse muuten olla kodin ulkopuolisia. Kotonakin voi harrastaa. Piirtääkö tyttösi mielellään?

Anna olla jonkin aikaa ilman harrastusta. Jospa keksisi harrastuksen itse. Eikä harrastusten tarvitse muuten olla kodin ulkopuolisia. Kotonakin voi harrastaa. Piirtääkö tyttösi mielellään?

joo piirtää ja tekee sarjakuvia =) hän vaan surullinen kun sisko harrastaa ja on menoja ja hänellä ei mitään

joo piirtää ja tekee sarjakuvia =) hän vaan surullinen kun sisko harrastaa ja on menoja ja hänellä ei mitään
Mun likka oli vähän toisellakymmenellä, kun aloitti kuvataidekoulussa kerran viikossa. Ekan vuoden perusjaksolla ja sen jälkeen eri vuosina mm. sarjakuva-, tietokonegrafiikka- ja öljyvärimaalausjaksolla.

Kiinnostaisiko sun tyttöä swappailu?

Mun likka oli vähän toisellakymmenellä, kun aloitti kuvataidekoulussa kerran viikossa. Ekan vuoden perusjaksolla ja sen jälkeen eri vuosina mm. sarjakuva-, tietokonegrafiikka- ja öljyvärimaalausjaksolla.

Kiinnostaisiko sun tyttöä swappailu?

mitä se on?

Yhteistyössä