Mites teil on päivä lähteny käyntiin?

Olen mä yrittäny tehdä kaikkeni et pysyisin kunnossa.Käsiä pesty ahkeraan ja tropattu sen minkä voi ja levätty riittävästi.Olen ihan kipsissä jo etukäteen ja sit kun se päivä on, niin hyvä jos nimeni muistan:LOL: mutta innolla odotan sitä, kun ei enää menkkoja=) Viimiset oli taas niin karseet ja ne turvotukset....3 kg tuli painoa lisää ja saman verran tipahti, kun menkat loppu.Olo ihan järkky ja hyvä kun uskalsi liikkua normaalisti.
Minä olin kans sillon leikkauspäivän aamuna ihan hermoromahduksen partaalla :LOL: Mut kyllä se siitä :)

Ja kyl mä edelleenki oon sitä mieltä, vaikka tää mun toipuminen onki ollu ihan järjettömän suunnattoman ylivoimaisen hankalaa, että toi leikkaus kuitenki sen arvoista on. Kivut pääosilteen jäi sille tielleen eikä niitä karseita menkkoja enää tarvii kestää. Sitä ei osaa ees kuvitella et millasta se on ku ei tarvii noista jutuista enää kärsiä, ku jää kaikki turvotukset ja kaikki pois. Ovulaatiokivut ja oireet toki edelleen on mutta nehän nyt ei oo mitää :D
 
Minä olin kans sillon leikkauspäivän aamuna ihan hermoromahduksen partaalla :LOL: Mut kyllä se siitä :)

Ja kyl mä edelleenki oon sitä mieltä, vaikka tää mun toipuminen onki ollu ihan järjettömän suunnattoman ylivoimaisen hankalaa, että toi leikkaus kuitenki sen arvoista on. Kivut pääosilteen jäi sille tielleen eikä niitä karseita menkkoja enää tarvii kestää. Sitä ei osaa ees kuvitella et millasta se on ku ei tarvii noista jutuista enää kärsiä, ku jää kaikki turvotukset ja kaikki pois. Ovulaatiokivut ja oireet toki edelleen on mutta nehän nyt ei oo mitää :D
Sulla on oikee asenne, kun ajattelet positiivisesti, vaikka on ollut tuo toipuminen kivikkoinen tie.Hyvä, että olet pääsääntöisesti päässyt kivuista eroon.Mä ajattelen, että elämänlaatu tulee paranemaan huomattavasti, kun menkat jää pois.
 
Vähän nihkeesti.
Luulin sunnuntaina, ettan halua tehdä töitä tänään, mutta olis sittenkin pitäny laittaa nimi kalenteriin tälle päivää. Olis voinu lähteä paremmin käyntiin tää homma.
 
IhanaValo
Mie näin toissayönä ihan hirveetä tappounta, en tiiä mistä semmoinen ees tuli, kun en sinä päivänä kattonu ees mitään toiminta- tms. elokuvaa.
Viimeyön mahdollisia unia en muista.

Flunssa on miul edelleen, aamuyöstä aina herään johonkin enkä saa enää unta ku nenä tukkeutuu eikä aukee ees niistämällä.
Tänä aamuna se oli joskus 6-7 aikaan. Illalla meni hirmu pitkään nukahtaessa kun ei meinannu henkeä saada.

Nyt sitten kahvia yms. muuta naamariin, jospa se tästä taas lähtee..
 
Sulla on oikee asenne, kun ajattelet positiivisesti, vaikka on ollut tuo toipuminen kivikkoinen tie.Hyvä, että olet pääsääntöisesti päässyt kivuista eroon.Mä ajattelen, että elämänlaatu tulee paranemaan huomattavasti, kun menkat jää pois.
Kyllähän sitä välillä meinaa epätoivo iskee ku tuntuu ettei hommista tuu yhtään mitään. Ja ku tää leikkaus ei oo ainut homma mikä täs nyt päällä on.

Mut sit taas aattelee että turhaan sitä jää rypemään, ei siitä oo mitää hyötyä eikä se mitään auta. Sitä on jo tähän mennessä niin monesta selvitty että kyllä sitä tästäki, ajan kans ja rauhassa.

Kohta on lääkäriaika ja saa ny nähä et mitä apuja se sit keksii..
 
en jaksa olla
Todella huonotyöunet ja kun aamut on muutenki painajaisia niin....
Ja kun kerrankin sain aikaseksi,että menempä siskon luona käymään aamukahvilla pienempien kans,niin epä ollu kotona.
Juu,ei kuulosta kovinkaan pahalta,mutta se vaan nyt mua surettaa.Kun tunnen jääneeni kavereidensa varjoon.
Olis pitäny pitää suu kiinni,kun oli hankalaa.

Mua itkettää ja väsyttää!
 
"hanna"
Päin peetä. Yöllä en juurikaan saanut nukuttua, kun lapsi herätteli jatkuvasti. Väsyneenä lähdin sitten polkemaan pyörällä töihin (10km), ja puolivälissä sain aivan hirveän sadekuuron niskaani. Onneks mulla sentään oli vaihtovaatteet mukana.. No, päivä ei lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla, mut jospa se vaikka tästä vielä iloksi muuttuu :)
 

Yhteistyössä